• Lisapunktse

hur ont gör intimpiercing?

^^

Var med en kompis som piercade bröstvårtan och hon har MKT högre smärttröskel än mig; hon började nästan gråta.

Var gör mest ont liksom?

PÅ tjejer såklart :D

• Svar på tråden hur ont gör intimpiercing?
  • Smilisen

lisapunktse: nej det va inga problem, tog ur dom under tiden jag var gravid så hålen växte igen lite men visst kom det droppar ur dom extra två hålen men inte så att det sprutade..... i klitoris får man inte ta, man har alldeles för mycket nerver där men man kan ta i klitoriskappan, det e jättesnyggt o sen blir man ju stimulerad med..... hade en kompis som inte kunde åka tunnelbana för att det vibrerade för mycket så hon fick orgasm varje gång... haha.... kanske vore nåt för mej som jobbar på tåg, snacka om o va glad o jobba.... *ler*

• WickL

Jag hade i klitoris kappan, men aj aj aj så ont det gorde hela tiden. Ingen rolig piercing enligt mig

• Judda

Jag har i klitoriskappan, bara äääälskar den! Och nej, tyckte inte det gjorde speciellt ont, stack till lite bara - inte värre än att ta hål i örat! Fast ngr veckor senare var jag där för att töja den (så jag kunde ha större ring) och DET gjorde lite ont måste jag säga, men absolut inget att oja sig över, var ju över på ngr sekunder!

• Smindy

Piercing i klitoris??
    Gör inte det förj*vligt ONT???

Judda- Varför älskar du den? Berätta! Jag är nyfiken? Är du mycket känsligare? Jag menar, en klitoris är ju redan fruktansvärt känslig...

• Smindy

Sorry, missade det...
    Men visst finns det väl dom som gör i klitoris?? Eller är jag helt ute & cyklar?

• Judda

Smindy: I Sverige piercar man inte i själva klitoris eftersom det finns en risk att man tappar känseln! Så lagligt kan du inte få det gjort här iaf!

Tja, varför älskar jag den? För det första så är den ju så fiiin En ring med en grön sten i! Och så är den ju rolig att leka med så klart! Ha ha! Nej men lite tillför den faktiskt då den ju sitter i huden ovanför och "vilar" mot klitoris, så visst känns det att den sitter där!

• Smindy

Judda- tack för svaret!

Nej jag förstår inte att det ens finns över huvudtaget, piercing i klitoris alltså...

Men i kappan kan jag förstå!

• elimo

Jag gjorde piercing i klitoriskappan för drygt en vecka sedan. Det kändes precis när "hålet" togs men den smärtan som kom gick lika fort över 

• Anci
    Judda skrev 2006-07-10 11:01:48 följande:

Smindy: I Sverige piercar man inte i själva klitoris eftersom det finns en risk att man tappar känseln! Så lagligt kan du inte få det gjort här iaf!

Tja, varför älskar jag den? För det första så är den ju så fiiin En ring med en grön sten i! Och så är den ju rolig att leka med så klart! Ha ha! Nej men lite tillför den faktiskt då den ju sitter i huden ovanför och "vilar" mot klitoris, så visst känns det att den sitter där!

Jag har en i clitoris. Visste inte att det är i kappan dom flesta gör så jag sa bara clit piercing. Han fragade are you sure och jag sa yes. Gjorde den inte i Sverige.
Svar på tråden hur ont gör intimpiercing?