• Polgara

Att redigera inlägg

Jag saknar en funktion och det är att kunna gå in och redigera redan gjorda inlägg. Av mig då naturligtvis, ingen annan.

Ibland händer det att man skriver för fort så man stavar lite dåligt eller helt enkelt glömmer en del saker man vill säga.

Då tycker jag det är smidigare att kunna gå in och redigera i inlägget istället för skriva ett nytt. Inte alltid andra kan pussla ihop inläggen då och trådar blir ibland onödigt långa.

Någon mer som tycker som jag?

Vill kolla här först innan jag skickar förslaget vidare.

Eller det kanske varit uppe som förslag redan?

• Svar på tråden Att redigera inlägg
  • mamma2004

Visst skulle det kunna vara bra, men samtidigt kan det vara jobbigt om någon redan svarat, och du går in och ändrar... Den som svarat kanske tycker det känns konstigt om inlägget som h*n svarat på är ändrat sen.

• mamma2004

Förstår du hur jag menar?

• Polgara

Jo, men man får ju ändra så man tänker på vad som sagts...

• Jennie Brunflo

Håller med mamma2004.

Jag tror trådarna blir för konstiga om man kan gå in och redigera originalinlägget.

Men idén är bra, eftersom jag ibland måste skriva svar på mitt eget inlägg på en gång eftersom jag glömt något.

• Malounis

Vad sägs om att man måste bekräfta sitt inlägg innan man postar det? Då får man ju chansen att läsa igenom det och rätta ev stavfel samt lägga till nått man glömt.
    För ibland är man ju lite för snabb att både skriva och skicka. Då måste man göra ett till inlägg för att ändra/komplettera.

Fast å andra sidan så kan man ju speeda ner lite redan när man skriver och korrekturläsa innan man postar.

• musli

Man borde dessutom kunna ta bort egna inlägg!!! Saknar den funktionen, det är en funktion som finns i de flesta forum utom här...

• Jennie Brunflo

musli:

Du kan anmäla ditt eget inlägg och skriva att det ska tas bort. Då försvinner det jättesnabbt.

• Anonym (-)
    Jennie Brunflo skrev 2004-09-21 17:59:09 följande:

musli:

Du kan anmäla ditt eget inlägg och skriva att det ska tas bort. Då försvinner det jättesnabbt.

Vet du hur snabbt det försvinner? anmält ett inlägg för 10 min sen men vill att det ska försvinna asap. 
Svar på tråden Att redigera inlägg