• Lioness

Min man har träffat Lordi utan masker...!

... inte många som har gjort det! *ler*

Ville bara berätta det, ha en bra dag! Kram till er alla från Lioness

• Svar på tråden Min man har träffat Lordi utan masker...!
  • Gustafsmamma2005

Trevlig för honom. De är ju jätte trevliga. Har en bekant som är kompis med dem.

• Lioness

Han jobbade som säkerhetsvakt på Hultsfred och kunde då gå backstage och hälsa på dom, kul!

Lioness

• adrenalin

nu dyker alla so mär vän med dom upp? jag läste att han sångaren haft sex med masken på. det äcklar mig.

• John22

Haha, ja då är han i sällskap med X antal hundratusen. De har uppträtt tillsammans och på egen hand utan masker många, många gånger.

• OupaOupa

Congrats för att ha väckt en 12 år gammal tråd....om Lordi!!! Mohahahaa!!!!

• corryvonpleissen58
    Yabo skrev 2018-03-29 13:55:14 följande:

Det var ju trevligt.

Dagens generation vet inte ens vem Lordi är. Varför ta upp de här?
    Förresten har nog hela Europa sett Lordi utan masker 2012. Finns hur många intervjuer som helst. 
  • Yabo
    corryvonpleissen58 skrev 2018-03-29 15:14:30 följande:

Dagens generation vet inte ens vem Lordi är. Varför ta upp de här?

Förresten har nog hela Europa sett Lordi utan masker 2012. Finns hur många intervjuer som helst. 

Visst vet alla vem Lordi är. Men jag svarade ju bara i en vanlig tråd så du behöver inte bli rasande över det. Vadå 2012? Inget hände då.
  • Korvmebroo

Är ni bönder från lndet eller...

• Yabo
    Korvmebroo skrev 2018-03-29 17:12:15 följande:

Är ni bönder från lndet eller...

Jag är en bonde från Indien ja
  • Korvmebroo
    Yabo skrev 2018-03-29 17:38:46 följande:

Jag är en bonde från Indien ja

Ingen frågar dig.
  • Yabo
    Korvmebroo skrev 2018-03-29 19:26:21 följande:

Ingen frågar dig.

Korvmetoo
  • corryvonpleissen58
    Yabo skrev 2018-03-29 16:44:50 följande:

Visst vet alla vem Lordi är. Men jag svarade ju bara i en vanlig tråd så du behöver inte bli rasande över det. Vadå 2012? Inget hände då.

Vad bra att din smartphone fungerar så pass perfekt. Mitt krånglar ibland, när det gäller skrivning. Självfallet menade jag 2018. Huruvida har jag blivit rasande? Rasande kan jag bli ibland, men aldrig på FL utan enbart i det reala livet. Jag bara undrar varför någon ta upp någon tråd från 2006 med ett påstående som inte längre håller. Och nej, visst vet inte alla vem Lordi är.
  • Heliena

Vem fan tycker ens att Lordi är bra? Barn och WT.

• Yabo
    corryvonpleissen58 skrev 2018-03-31 09:22:56 följande:

Vad bra att din smartphone fungerar så pass perfekt. Mitt krånglar ibland, när det gäller skrivning. Självfallet menade jag 2018. Huruvida har jag blivit rasande? Rasande kan jag bli ibland, men aldrig på FL utan enbart i det reala livet. Jag bara undrar varför någon ta upp någon tråd från 2006 med ett påstående som inte längre håller. Och nej, visst vet inte alla vem Lordi är.

??
  • Yabo
    Heilena skrev 2018-03-31 09:47:33 följande:

Vem fan tycker ens att Lordi är bra? Barn och WT.

Ska du säga, du älskar säkert fjanten Benjamin Ingrosso. Du är bara avundsjuk på Finland.
  • Heliena
    Yabo skrev 2018-03-31 10:21:32 följande:

Ska du säga, du älskar säkert fjanten Benjamin Ingrosso. Du är bara avundsjuk på Finland.

Håller mig till metal, men okej. Kanske är du som är lite hemligt förälskad i honom? ;) Känns som om Lordi och Benjamin spelar lite i samma liga.
Svar på tråden Min man har träffat Lordi utan masker...!