Brösten slutat ömma i vecka 5!!?
Mamma mia! Är det över nu? I går gick jag in i vecka fem och i dag är brösten i sin normala, lilla storlek och de ömmar inte alls! Vad säger ni? Väntar jag ett missfall?
Mamma mia! Är det över nu? I går gick jag in i vecka fem och i dag är brösten i sin normala, lilla storlek och de ömmar inte alls! Vad säger ni? Väntar jag ett missfall?
Någon?
Det är normalt vännen njut av att inte ha ont . lycka till.
hmm.. för min del så BÖRJADE brösten ömma i v.5-6 typ.. avvakta lite så får du se vad som händer
Mina bröst började ömma först vid vecka 6-7...så jag tror nog att det inte är nån fara.
Hej allihopa! Saken är den att de var till i går i dubbel storlek jämfört med vad de är i dag. De svällde direkt när jag blev gravid och har varit jätteömma och dubbelt så stora. Men i dag har liksom luften gått ur dem!!
Oroa dig inte, brösten kommer bete sig jätteunderligt under graviditeten, ena vecka si, andra veckan så! Helt normalt! Ingen fara!
Jag har inte vågat testa än (BIM på måndag) men mitt vänstra bröst känns svullet och konstigt. Kan det vara ett symptom, eller reagerar båda brösten om det är en liten på gång där inne? (Även uppkörd i tjejmagen, yr till och från och ofta frusen) Eller är det kanske bara ett virus som går?
hej! jag är i v.8 och mina har inte börjat ömma än. Så det kanske är väldigt olika när det kommer om det kommer.
hej jag är i v8 (7+1) mina bröst har också slutat ömma, blev också orolig först, men jag har ju fler andra symtom på att jag förhoppningsvis är gravid