• trolltagen

Studenten

I morgon tar min dotter studenten, igår var det bal och hon var så himla vacker och jag är så jätte stolt.
    Stolt är jag över alla mina barn, men nog är det speciellet att få vara med och förbereda balen med allt vad det innebär, klänning, skor, frisyr, smink, fest m.m
    Det har varit väldigt roligt, men man blir själv trött av all förberedning och nervositet.
    Somnade som en klubbad oxe när balen gick i lås igår, allt var perfekt och flickan var nöjd. Nu är det bara att slappna av lite och invänta nästa bal om 3 år.
    Otroligt underbart skojigt har det varit, ville bara säga det.
    God natt allihopa!

• Svar på tråden Studenten
  • jezzzica

åhh gud va underbart...blir lite nostalgisk när jag tänker på mig student...vad tiden går fort.... lycka till imon!

• Sunnyflower

Åh, va härligt det låter! Min dotter tog studenten förra året, och både bal och student var ju jätterolig att följa. Även om det är mycket jobb. Hoppas allting går bra idag!

• trolltagen

Allting har gått bra och nu är det över, det har varit roligt, men det är skönt att det är över och att det gått bra och att flickan varit nöjd. Även om det är skönt att det är över så ser jag redan fram emot nästa....

• scrollz

bara ett år tills jag tar studenten! Jisses vad jag längtar:P desutom blivit utseed till preseident över bal och studentkommiten.. låterlöjligt:P men det ska bli så skoj!:D

Svar på tråden Studenten