Kanske kan detta funka..
när man läser boken billingsmetoden av evelyn billings så får man reda på ett och annat om alla preventivmedel som finns ute på marknaden och hur de sabbar en kvinnans kropp och ställer till med oreda! detta framkommer av who (världshälso organisationen) tex att p-piller och p-spiralen torkar ut en kvinnans slidväggar där de finns små kanaler som släpper ut sekret som hjälper spermierna upp till ägget.och blir det uttorkat så är det ju självklart svårare för spermierna att simma upp!!...och en mängd andra saker som man aldrig får reda på när man sitter hoss barnmorskan och blir överröst med olika sorters preventivmedel.
Jag tycker att varenda kvinna som får reda på de olika preventiv medlen ochså ska ha rätten till att veta vad som händer i hennes kropp när hon använder dem!Varför skall vi tjejer ta preventivmedel och förstöra våra kroppar??
Oah jo jag är Katolik. Jag har en bekant som inte har kunnat bli med barn , de försökte i tio års tid, jag kännde dem inte då men för ett år sedan när jag hade fått reda på deras "problem" så bad jag för dem ,och kvinnan har fött en underbar liten tjej i veckan!! Jag säger inte att jag är någon speciell eller helig person eller trollar hokus pokus men att tro på Gud har gjort en enorm skillnad i mitt liv och gör det fortfarande! Denna kvinnan har gjort flera inseminationer och det senaste lyckades Tack gode GUD för det!