• BarnMamma

Seriösa Vänner i Småland!

Jag är en två barns mamma som söker nya seriösa vänner att umgås med IRL i Södra Småland omkring Ljungbytrakten. Det går bra att skriva i gästboken. Hoppas på många svar.

Här får ni min E-mailadress: Cool_Mossa75@hotmail.com

Mvh.BarnMamma.

• Svar på tråden Seriösa Vänner i Småland!
  • Familjen01

hijhilhilh

OBS!!! GRAFT SYNFEL!!! RESPEKTERA!!!
  • Familjen01
    Promenad kompis i närheten av Ljungby med om  nejd
    Är 41 år och är mamma/fru och är förtidspensionerad på heltid nu. Nu undrar jag om der finns någon som känner sig manad att promenera med mig och hittar på olka saker med mig?  Skulle vara trevligt med lite sällskap på dagarna. Gärna i samma ålder!  Bor utanför Ljungby som ligger i Kronobergs län som ligger i Småland. Hoppas på respons nu.
  • Familjen01
    Söker alltid nya seriösa ärliga vänner. Brevvänner med. Alltid roligt med brev. Är en glad, utåtriktad 41 åring m.m.. Är gift / mamma bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Har två barn i ålder 10 år och 12 år. Fyra st hundar och tre st katter. Har massa drömmar. Intressena är barnen, vänner, datan, hundarna och katterna, skog djur och natur m.m. Det jag uppskattar är när jag kan få vara mig själv och ingen som ska hålla på och ändra mig det finns dem som gör. Känner ni för att brevskriva med mig så hör av er.
  • Familjen01
    Ja, är det någon av er som håller till runt Ljungby?                             
  • Familjen01
    I samband med den årliga Östersjöfestivalen! HUNDFESTIVAL! Välkommen till Karlshamns brukshundklubbs hundfestival! - mitt i Karlshamn Lördagen den 21 juli! Tävlingsprogram: Agria Freestyle Elite Challenge klass III Officiell Freestyle klass I, II och III HtM klass I, II och III Officiell Rallylydnad nybörjarklass Lydnad alla klasser Officiell Agility hoppklass 1 och Agility 1 Olika uppvisningar med hund! Försäljning och visning av hundartiklar, foder, försäkringar med mera! Bra parkeringsmöjligheter och stort prisbord! Ditt självklara semesterval - ÖSTERSJÖ HUNDFESTIVAL! I samarbete med Anmälan till freestyle och www.hundaktiv.se Anmälan till rallylydnad och lydnad www.sbktavling.se Vid frågor kontakta Elisabeth Arebark 0457-810 55, 0705-71 59 89 e-post arebark@telia.com Hemsida: www.karlshamnsbk.nu/
Svar på tråden Seriösa Vänner i Småland!