• Oscar och Linnea

någon som kan svara på mina frågor??

hej!
    har två frågor om lite saker kring äd...

har tagit puregonsprutor nu i en vecka och orgalutran i tre dagar, började imorse att må väldigt illa och vara spänd över magen i samband med sprutan, kan det ha något med detta att göra? borde jag höra av mig till bm? ska på andra ultraljudet imorgon.

läste i någons inlägg att det var ändrat nu, så att man som donator numera får veta ifall donationen resulterar i ett barn eller inte. kan inte hitta vart jag läst det. Någon som vet om det stämmer?

• Svar på tråden någon som kan svara på mina frågor??
  • Fiaflopp

Att du är spänd över magen beror på att du förhoppningsvis har blåsor som växer därinne...
    MAn kan också må lite illa så det är ingen fara.
    Den andra frågan vet jag tyvärr inte.

• Mims

Jo, som donator så får man veta på återbesök ett par veckor efter äggplockning om det blivit någon graviditet.
    Efter ett år kan man ringa och höra om det blivit förlossning oxå...

• Venus

Illamående och ömhet/spänd mage är fullt normalt. Om du är orolig så tycker jag att du ringer o hör med dem.

Ja, man kan få reda på på efterkontrollen om det blivit något den gången, för mig kom efterkollen lite för fort inpå så jag kunde inte få veta något. Men det är bara att ringa och lämna sina uppgifter OM de inte minns dig

Svar på tråden någon som kan svara på mina frågor??