• Pimkies

Har ni en egen hängare till era barns ytterkläder i hallen?

Funderra på om jag ska fixa en egen hängare till sonen i hallen, vi har ett bra utrymme där som skulle vara perfekt, hur har ni gjort?
    Någon som har bild på hallösningar m. barnens kläder?
    jag har korgar på våran hatthylla men där får inte allt plats!

• Svar på tråden Har ni en egen hängare till era barns ytterkläder i hallen?
  • Carre

Vi har 3 skåp i hallen och de använder vi till våra ytterklädder, ett till maken, ett till mig och ett som barnen delar
    Har tyvärr ingen bild. Men jag har sett hos flera kompisar att de har hängare i barnens höjd där de kan hänga sina ytterkläder tycker det ser bra ut!

• Marlene

Ja wille har en egen hängare med 4 krokar... den är inte så fin men den hängde där när vi köpte lägenheten så den fick stanna kvar.

• Lola Jämtland

Nja...vi har en klädhängare med krokar både uppe o nere....Vi hänger där uppe o Alma där nere...

Den säljs på Jotex om du vill kika o lite av den syns i mitt galleri.

• Lillflickan

Vi har krokar i barnahöjd under våra egna krokar, samt på vinterhalvåret har vi korgar till barnen står på skohyllan, till deras mössor och vantar.

♥ Mamma till Adden, Gullan, Max & Embla ♥
  • Monstermamman

Vi har hängare i barnens höjd i hallen bredvid våra kläder. Det funkar rätt bra och ser väl helt okej ut också..
    På hatthyllan har vi också korgar där deras mössor, vantar och sånt är.
    Har tyvärr inga bilder.

~Jag vill bo i en svamp, annars får jag kramp~
  • Pimkies

Tack för era svar det blir nog en egen hängare i hans höjd, och en liten hylla under där han kan ha sina skor!

• Teskedsmamman

Jepp! De har en egen hängare och jag har även köpt en drake på IKEA som man kan lägga mössor och vantar i... Där får även lite tjockare tröjor plats

/Magdis med Ludvig 040204 och Ian 051006
  • Cecilia1983

Nope, vi har en korg som vi lägger Theo kläder i. Har den på hatthyllan...

Svar på tråden Har ni en egen hängare till era barns ytterkläder i hallen?