• Majali

Efter missfall

Hej!

Jag undrar om det finns någon som mig, börjar tröttna,,,,
    Jag fick MF i v 8 den 11 mars. Blödde i en knapp vecka och sedan lite bruna flytningar. Efter ca 3 veckor så upphörde de bruna flytningarna och jag blev som "vanligt" igen!

Var hos min gyn den 19/4, ca 6 veckor efter mitt MF, hon sa att allt såg bra ut, inga infektioner och min flytning var bra, som den skall vara.

Dagen efter så började de bruna flytningarna igen och har nu fortsatt. Ibland, ursäkta, komemr det som en liten slemgrejj som är brun också,,,,,,

Jag är så trött på detta, vad kan det vara?
    Är idag ca 7 veckor sedan MF:et.

JÄTTE JÄTTE tacksam för svar!

• Svar på tråden Efter missfall
  • Majali

Snälla, ingen som kan hjälpa mig?
    KÄnner mig jätte ledsen, vill ju börja om!

• Sogo

Hej Majali, jag har varit med om precis samma sak som du: att det har småblött hur länge som helst. KOmmier inte exakt hur länge men det känndes som det var i evigheter. Vet inte riktigt vad det betyder att det har slutat, men sedan kommit tillbaks. Fråga BM igen vettja. Som erfarenhen så skrapar jag mig ALLTID efter ett MF eftersom det är så himla jobbigt att gå med långa blödningar.

Kram på dig!

• fröken fru

Jag blödde mycket av och till efter jag plussat, sedan blev det ett missfall, började blöda mera och blödde väldigt mycket under ca ett dygn sedan var det stopp,jag trodde det var över men det kommer lite brunt rött då och då fortfarande
    hel skumt

Svar på tråden Efter missfall