• Skeppet

2:a missfallet idag... Ledsen!

Allt kändes bra tills i söndags då jag blödde lite grann. Det avstannde lika snabbt som det kom. Lite bruna flytningar dagen efter. Igår var jag på mitt 1:a VUL och bebisen var hälften så stor än normalt. Idag började jag blöda... Fan med. Orkar inte gå igenom detta igen. Jobbigt att se sambon må så dåligt oxå.

• Svar på tråden 2:a missfallet idag... Ledsen!
  • Lajsa

Finns inga ord som kan få dig att må bättre just nu så där för skickar jag en stor styrke kram t dig. Det är inte lätt alla gånger och bara att få först ett + som sedan rycks i från en det får bara inte hända. Hoppas du snart finner styrkan igen för det sista man ska ge upp är hoppet.

• maja under eken

Varma kramar t dig!!

Detta har drabbat mig en gång o d e min fasa att d ska hända igen.

Sörj den tid du behöver o försök o hitta tbax t hoppet.

Ta hand om varann.

kram!

D handlar om NÄR vi blir gravida, inte OM!!
  • camomillis

Vill bara säga KRAM.

Sitter i exakt samma båt, har just haft mitt andra mf.

Hoppas att du snart orkar kämpa vidare.

KRAMAR från Camilla

• Pico

Kan bara skicka dig min största tröstkram och hoppas att du aldrig behöver gå igenom detta igen!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

• Ior71

Här är en till som precis haft 2:a mf. Jag håller med dig om att det känns överjävligt. Stor kram till dig! En klen tröst som jag fick höra idag men som ändå någonstans känns bra är att vi i alla fall KAN bli gravida, vilket innebär att det kommer att gå bra.

kram på dig!

• sommarbris

Tycker synd om dig, vet hur jobbigt det är. sköt om dig nu. kramar

• fröken fru

Kram
    Vet hur det känns, har precis haft ett missfall också
    Sköt om dig

• Skeppet

Jag försöker tänka på att det är naturens gång och ingen vill ha ett barn med grava handikapp. Men jag skulle uppskatta att det någon gång belv bra :)

• snuttan3

tröst kramen från mig med,ge inte upp bara,utan när orken tiden läkt så kämpa på vi vet alla att vi kan så här i vårsolens glans får du styrke krammmmm och tröst från oss härifrån med*kkkkraaaaammmmmmmmmm*Jag vet hur det känns haft MF så kram på dig tröstiz kram verkligen

• Sogo

Kram på er! Det är så, så, så jobbigt. Be om ett tidigt UL nästa gång, gärna vecka 6.

• Tess71

En massa kramar från mig med! Hoppas att ni orkar bearbeta och fortsätta. Det kan tära en del på relationen sånt här.
    Jag vet av erfarenhet, men nu är vår relation på topp igen och även om jag får ett till mf nu (har fått pytteliten flytning) så tror jag inte att vi kommer halka ner i samma grop vi var i för 4 mån sen.
    Lycka till och ge inte upp!

• rebekka06

Kan inget säga för att du ska känna dig bättre.....men jag vill ge dig världens bästa styrke kram...................

Svar på tråden 2:a missfallet idag... Ledsen!