• Morots mamman

Förbannade ungjävlar!!!

Som rubriken sa FÖRBANNADE UNG JÄVLAR!!! Nu är jag vansinnig och har just vart ute å skällt på 3 snorungar!! Bor precis brevid en lekpark i ett villa område, satt i soffan och tittade på tv när ja har ett himla liv utanför så jag går å ställer mig i fönstret , då jag ser att 3 ungar i ca 14-15 års åldern eldar i sandlådan visst oki men sen får dom syn på mig då ställer sig den ena killen å pissar på elden så att den ska släckas... Inte ens min 7 åring skulle pinka i sandlådan , va fan e det för jävla beteende å jag gick ut å skrek att för fan där ska min 1 åring sitta med sin hink å spade i morron , det va jävligt lågt , då hån skrattade dom å as garvade å sprang i väg!!!

• Svar på tråden Förbannade ungjävlar!!!
  • Runguska

Fotografera och ring polisen, inte för att de straffas, men förhoppningsvis tänker de till!

• Skusan

Sätt upp korten på Ica ist Nej skämt åsido... Men vilket j-a sätt Vart får dom allt ifrån??

• Sessna

Så himla idiotiskt! Du känner inte igen nån av ungdomarna och vet vart dom bor?

• Morots mamman

jo han bor ju på våran gata , jag ska säga åt hans morsa i morron!! han inte fotografera blev så förbannad å sprang ut ist...

• Sessna

Helt rätt! Hoppas bara mamman tar upp det med honom och inte låter honom komma undan. Han/dom borde få gå till lekparken igen och skotta undan det dom sabbade!

• Morots mamman

Jag sa till dom att ta för fan bort det där genast då ropade killen det har vi redan gjort , aaa sa jag med foten eller..

• JennyL25

Jag sade en gång till n¨gra killar som klottraede på en hus vägg. de bara garvade!!!!!

Jag tog fram mobilen och sade: Då knäpper jag kort på er och ringer polisen.

De blev nog rädda för de skrek efter mig H*ra och bitch och sånt. Jag blev rädd då för jag hade lilen med mig och var ensam.

ska man behöva vara räd för fjortisar???????!!!!!!

• trolltagen

Tyvärr är det ju så att många föräldrar låter samhället uppfostra deras barn och om man påpekar något som de gjort så tar de sina barn i försvar.
    Det har hänt flera gånger att det kommit någon och berättat vad nått av mina barn gjort, eftersom man knappast kan se allt de hittar på så är jag glad att det finns människkor som gör det.
    Mina barn får lära sig att stå för det som de gör och att ta konsekvenserna av det. Är det nått som skall betals, då får de göra det för sina egna pengar(då känns det mest)är det nått man måste städa så får de göra det osv.
    Jag skulle nog ta det med pojkarnas föräldrar och hoppas att de låter sina barn ta konskvensen av det.

Svar på tråden Förbannade ungjävlar!!!