• Mims

Injektionsteknik.....

Ska jag få lära mig den 25/4 och min hormonbehandling startar den 15/5... Är sååå nervös för att sticka mig själv!!!

Äp sker i början av maj! Ska bli spännande att få höra om det blev nån graviditet eller graviditeter när jag ska på efterkontrollen...

Hoppas jag får många fina ägg!!

• Svar på tråden Injektionsteknik.....
  • Fiaflopp

JAg kan trösta dig med att jag var extremt spruträdd då vi fick diagnosen "ivf" är enda lösningen...
    Jag lovar att det kommer att gå bra,sticken känns INTE alls,då du tar dem i magen..
    Du är donator förstår jag så du ska ha en hel bunt med heder för det du gör!!!

• Tiggger

Hej!!
    Jag donerade ägg för snart 2 (!!) år sedan. Jag har turen att ha en vän som gav mig sprutorna i magen varje kväll kl.21. De känns inte - jag lovar, jag har också TOKFOBI för sprutor, men de känns verkligen knappt!!!
    Lycka till och stor heder till oss som donerar, det borde flera tjejer göra!!
    Kram M

• Venus

Mims Det kommer gå bra...
    Jag är inte spruträdd på något sätt, men jag satt o skakade innan jag skulle ta första sprutan. När det väl var över så funderade jag på vad det var som var så farligt med det hela

Du kommer troligen att sitta på samma sätt

• Oscar och Linnea

hej!!
    ska också börja att ta mina sprutor inför äggdonation i mitten av maj, den 12/5.
    Hur gick det när du fick lära dig?? Ska dit och lära mig på tisdag... *lite nervös*

Svar på tråden Injektionsteknik.....