Vill ha sex, men vågar inte ta första steget
Jag o min sambo har det jättebra på alla sätt. Även i sängen, där har vi verkligen börjat exprimentera och jag har aldrig haft ett sånt bra sexliv innan.
Men jag/vi har ett problem som vi båda lider av. Det är alltid han som får ta initiativ till sex- ALLTID!
Jag kan vara hur sugen som helst och inte vill annat än att göra det här o nu, men ändå väntar jag till han gör nåt.
Det kanske låter dumt i andras öron men jag känner mej helt bortkommen, blyg och obekväm när jag ens bara tänker på att jag skulle ta första steget.
Ibland kan jag be honom massera mej på ryggen o hoppas på att han fortsätter på de lite känsligare ställena, men oftast blir det inte mer än just massage- på ryggen.
Jag har alltid vart för blyg för att visa vad jag känner och speciellt vad jag tycker om inom sex, men där har jag iaf kunnat börja prata om hur jag skulle vilja ha det.
Han har börjat tro att jag inte tänder på honom men så är det verkligen inte.
Hur visar man att man vill? Om jag iaf bara kunde med att säga att "jag är k*t" så skulle han ju fatta, men han är värd att känna sej behövd och jag vill kunna smeka honom o ta på honom så han förstår att jag vill.
Men hur gör man????
Detta kanske blev lite rörigt att läsa, men jag hoppas att någon orkar läsa igenom det o ge mej lite tips...