• piff å puff

Överraska min kille ikväll med "små lappar!?"

Ikväll skall jag överraska min älskling!

Jag håller på och skriver små lappar, som min älskling skall dra ur en skål... saker han och jag skall göra.. Men jag har så dålig fantasi nu... Har bara skrivit t.ex. "en uppfriskande promenad" "Massage" "pussar"

Någon som kan komma med några förslag, vad man skulle kunna hitta på, gärna något romantiskt. Tack på förhand!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-18 11:17:57:
    kärlekscheckar, vad är det? Är det kanske något i samma stil som att laga "små lappar"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-18 11:18:05:
    kärlekscheckar, vad är det? Är det kanske något i samma stil som att laga \"små lappar\"

• Svar på tråden Överraska min kille ikväll med "små lappar!?"
  • Tindrande

kyssar över ryggen
    mata med jordgubbar
    tala om de 5 bästa sakerna som ni gjort tillsammans
    laga en erotisk middag
    tvätta partnern i badet/duschen

• piff å puff

Vilka bra förslag! Tack, tack!!!

• Emab

Varför du älskar honom och varför han älskar dig...

• piff å puff

tack, det var bra också!

• Jessica K

Min pojkvän hade lämnat sånna lappar i min lägenhet då han var tvungen att åka hem till sig medans jag var i skolan. Sååå kul att komma hem till!

Jag fick t.ex. vid termometern en lapp där det stod "Kallt? Jag kan värma dig! Myyyysigt!" och en i duschen med "Önskar att jag var här nu. Du är så seeeexig" och en i badrumsskåpet vid glidmedlet "

• Jessica K

Ah! Såg nu att det var igår du frågade... så jag antar att du redan har gjort dina små lappar Hoppas att det blev bra!

• piff å puff

Hej Jessica K!

En lyckad present blev det. Han drar varje kväll en lapp ur skålen Jätte trevligt!

Intressanta lappar det där med..." vid termometern en lapp där det stod "Kallt? Jag kan värma dig! Myyyysigt!"

Jag har gjort ungefär samma sak... jag hade lagt ut en massa lappar i hela lägenheten... första lappen: känner du dej trött? sätt dig i sängen... i sängen var en ny lapp... du är så snygg gå å se dig i spegeln där följande lapp var hihi

• Bubbelbarn

Kärlekscheckar finns att köpa på Gallerix för 49 kr

Svar på tråden Överraska min kille ikväll med "små lappar!?"