• Mammatillfem

24 år sedan jag blev MAMMA!!!!!!!!

Kan knappt fatta det underbara,att JAG nu har varit det bästa man kan vara i 24 underbara,helt fantastiska år !!!!!!! 06.14 i morse 12.4 1982 fick jag min förstfödde,en stor,fin son,4.500 g och 53 cm lång.
    Nu har han blivit en stilig,snygg,trevlig,rar och omtänksam ung man som bor med flickvännen,arbetar som långtradarchafför,lagar bilar,styrketränar och jag är sååå stolt över honom,för han är så snäll och bryr så mkt om sina syskon,mig,mormor,min farmor och allihopa,hjälper till och ställer upp,älskar honom så,min son,glad jag är hans mamma!

Känner att jag lyckats med uppfostran och att vara en bra mamma till honom,så skönt!

• Svar på tråden 24 år sedan jag blev MAMMA!!!!!!!!
  • Trocadero

Grattis...och vad glad barnen måste vara som har en sån omtänksam och stolt mamma!
    Det gjorde du bra!!!

• Birgitta2

Inte illa! Här är en till som är stolt över sina ungar, födda 84 och 84.

Visst är det härligt att kunna stoltsera med ett välanpassat barn som man lyckats lotsa ända till vuxen ålder?

• Birgitta2

Äsch, 84 och 86 skulle det ju vara....

• Mammatillfem

Tack,ni som skrivit,vad snällt sagt...Jag älskar alla mina barn oerhört,de är ju det bästa jag har,och idag är det min älsta som ska få min uppmärksamhet lite extra,förståss,han är så rar...kramar alltid om mig,har alltid varit en ansvarsfull storebror,redan som liten!

Birgitta2...ja,det känns bra att kunnat "lotsa" dem bra,man har lyckats med barnet..
    Jag har även en 84 och en 86....84an fyllde i januari,och 86 fyller om fyra dagar!

• Birgitta2

Mammatillfem: Grattis!!! Verkar som om du har de absolut bästa årgångarna! De är som fina viner: Ju äldre de blir desto bättre och goare blir de!

• Hellen68

Visst är det fantastiskt!
    Har en son som är 19 år och gör lumpen just nu.
    Otroligt och jag känner mej fort relativt ung (38 år)

• Mammatillfem

TACK!!!!!!!!!!
    Omåttligt stolt över honom,och alla mina!Tänk,att JAG är MAMMA till en så stilig,snygg,trevlig ung man,kan jag tänka...Som varitmin bebis...fantastiskt!

• biomedbonus

haha jag börjar nästan grina av lycka när jag läser sånt här
    Grattis!!!

• trolltagen

Underbart!
    Har en 21 åring som har jobb, egen lägenhet, flickvän, körkort och en 19 åring som tagit studenten från frisör och flyttar om 2 veckor ihop med sin kille. Båda är underbara ungar som man är dömallig över att vara mamma till.

Skryt över era duktiga och skötsamma barn, de får höra så mycket negativt ute i vårt samhälle, som de inte ens är berättigat.
    Man kan inte dra alla ungdomar över samma kam, precis som med alla andra människor så är alla olika.

TS: Var bara den värsta av mallgrodorna, det förtjänar du!

• Mammatillfem

trolltagen
    Tack,va snällt!
    visst känns det underbart när ens barn klarat skola,fått arbete,har en partner,ett eget hem och liv och att man har lotsat dem genom barndomen till ett eget bra liv! Man blir sååå varm i hjärtat av det,att se att de nu vuxit till unga fina självgående barn,att man klarat sin mammauppgift med dem,i af en bra bit...Mamma är man alltid,även när de är äldre,och oroar sig,men ändå,att de har det bra är huvudsaken...
    Förstår din stolthet över dina,din 21 åring som nu har jobb,lägenhet,flickvän,körkort och din 19 åring som tagit studenten från frisörskola,inte lätt,och nu går ut som unga i livet,lotsade på vägen av mamma,men nu ska till stor del klara sig själv...
    De har flygit ut ur boet!Både snyft,svårt och fint på samma gång...

Min dotter,20,har nu fått körkort med,såååå stolt!!!

Svar på tråden 24 år sedan jag blev MAMMA!!!!!!!!