• Rolla

Hur mycket ska man kunna ta!

Idag fick jag mitt andra missfall...... Har gjort 2 IVF behandlingar o båda slutar med missfall... Hur mycket ska man kunna orka... Jag håller på o dör innombords!

• Svar på tråden Hur mycket ska man kunna ta!
  • Skusan

Beklagar!! Har själv aldrig gått igenom det du gör, så jag kan inte förstå vad du går igenom, men jag kan anta att det är ett helvete. Jag skickar alla styrkekramar jag kan uppbringa till er och hoppas ni hittar styrkan och modet att fortsätta försöka!!

*kramar om*

• Jennie med ie

Beklagar

Jadu, hur mycket man orkar och HUR man gör det är så olika från person till person. Jag tror det är viktigt att inte jämföra sig med andra, att en del får 8 missfall t ex men inte "ger upp" spelar mindre roll för dig och mig och alla andra...

Ge det tid, känn efter, sörj.. och lyssna på ert hjärta.

Lycka till!

• loppis7

Nej va jag lider med dig , kan inte förstå att det kan vara så orättvist ibland . Har själv blivit gravid 2 ggr tidigare genom IVF o fått 2 MA båda gångerna så jag känner verkligen med dig/er. Vila nu o försök att ta hand om varandra ni mitt i allt det mörka o försök att samla kraft till nya försök. Kram

• Rolla

Det e väldigt svårt allt detta.... Tårarna kom som en flod igår... jag bröt ihop i väntrummet! Sen kom vi hem o min man to gväldigt bra hand om mig.. Han e helt underbar.. jag vet inte vad jag skulle göra utan honom i mitt liv... Vi satt ihop o grät.. sen fanns det inga tårar kvar!

Vi kom överens om att vi tänker aldrig ge upp... Vi ska försöka igen... Och idag e en ny dag.... Vi ska se om vi kan börja på våran sista gratis försök så snart så möjligt så vi slipper vänta till efter sommarn.

Lycka till alla ni andra........

Jag tänker inte tillåta något stå i min väg.. jag ska bli mamma!

Kram Rolla

• Lisen66

bra.. kämpa vidare.- kommer jag/vi med göra.. blöder nu o kanske det blir missfall för min del oxå snart.. hoppas inte.. !!
    kram o lycka till!!

• emma1974

härlig inställnig rolla!

jag har följt din kamp i en del trådar här på fl och jag blev så ledsen när jag läste om missfallet. vill nu önska dig stort lycka till och många tröstkramar. nån gång måste det gå, så har jag och min man resonerat. och tänk då vilken belöning vi kommer att få...
    kramar i massor!
    Emma

• Linusida

Skickar en kram, jag vet tyvärr allt för väl hur då mår...

• Linusida

hur du mår skulle jag så klart skriva...

• Princess And The Pea

Är allmänt labil idag och började storböla när jag läste om ditt Mf. Va orättvist livet är!!
    *kram*

• Rolla

Tack alla... Ni har varit så snäll o stöttande.
    Det uppskattar jag verkligen....

Kram Rolla

• Rolla

Nu e jag tillbaks........ Jag kunde bara inte sova.. jag försökte...... men det gick inte... Jag bara gråter.. jag vill sluta men kan inte...... Jag vill ha min bebis tillbaks....

• Trazzel Maja

Kram på dej gumman !

Jag förstår hur du känner........ tyvärr har jag varit med om samma sak

Även om ni har det jobbigt nu så vill jag önska er
    en glad påsk.... ( så glad den nu kan bli )

Kramar om igen !

/ Jenny

Svar på tråden Hur mycket ska man kunna ta!