• Majali

ÄL efter MF???

Fick igår fullt utslag på CB:s ÄL-test, dag 20 efter mitt MF. Har en liten svag ljusrosa flytning nu, är det vanligt att man får det vid ÄL?

Har varit helt fri från flytningar i över 2 veckor nu. Kan det vara någe fel tro?
    Hade sex igår morse och igår kväll, och det blev lite mer flytning då, inte så konstigt kanske,,,,,
    Jag VET, man skall vänta tills en mens har kommit tillbaka men vi orkar inte vänta. Dessutom så har man ju hört att många här inne blivit gravida direkt efter MF, så det är väl bara att satsa på,,,,

Skall jag vara orolig???

• Svar på tråden ÄL efter MF???
  • sommarbris

vet inte om det är vanligt att få en blödning vid äl. kroppen spelar dig kanske ett spratt. efter mina missfall tycker jag att kroppen har fungerat lite som den vill, med blödningar som kommit och gått. alla de läkarna jag träffat säger olika om när man kan försöka igen. det har varit alltifrån direkt efter avslutad"missfallsblödning" och upp till sex månader. man får nog själv avgöra när man känner sig redo. lycka till!

• Jeanette

Enl. en dansk sida (pernillas?) så kan man få lite rosa flytningar vid äl o det ska tydligen betyda att man är "jättefertil"!
    Så vi får väl hålla tummen att en simmare har hittat ägget nu då?!
    Lycka till!
    Kramiz

Svar på tråden ÄL efter MF???