• Anonym (VillAmma1)

Vill amma sambo

Min sambo och jag på 32-31 år har på senaste tiden glidit ifrån varann och rör knappt vid varandra längre och jag känner ändå att jag vill bättra på relationen och att vi ska komma närmare varandra igen för vi vill ändå ha varandra kvar och jag har läst om andra par som kommit närmare varandra genom amning.
    När jag har hållt på med sambons bröst och sagt att jag gärna hade velat amma henne så har hon varit positiv till det och sagt att det ändå hade varit mysigt och en lite kinky grej att göra. Jag har läst via en del sidor att man kan få igång mjölkproduktionen på nån eller några veckor genom att varje dag suga ett par minuter på brösten så det borde inte vara några problem där.
    Undrar om det finns andra par här som kör amning och hur lång tid det tog för er att få igång mjölkproduktionen? Och om det också har fört er närmare varandra?

• Svar på tråden Vill amma sambo
  • Anonym (Bröstsugare)

Hon kan amma dig. Du kan dia . 
    .mjölkproduktion är nog värre.... men kämpa på

• Anonym (67)

Att bli ammad är underbart. Jag har blivit det av några betydligt äldre kvinnor sedan 2008.

• Anonym (Ok)
    Anonym (67) skrev 2025-04-12 11:00:49 följande:

Att bli ammad är underbart. Jag har blivit det av några betydligt äldre kvinnor sedan 2008.

Fast TS vill amma sin sambo. Vilket lär bli svårt. 
  • Anonym (67)
    Anonym (Ok) skrev 2025-04-12 11:15:38 följande:

Jo. Behövde bara nämna det.

TS kan också vara kvinna liksom sin sambo.
  • Anonym (VillAmma1)
    Anonym (Ok) skrev 2025-04-12 11:15:38 följande:
    Svårt skulle inte jag som säga att det är, det finns metoder att få igång mjölk utan att vara gravid eller precis ha fött barn, visst kan det vara lite kämpigt men det går absolut att få till. Min sambo hade fått några droppar i brösten tidigare när jag hade en period som jag sög nästan dagligen. Är rätt lugn med att jag kan få igång mjölkproduktion på max en månad:)
  • Anonym (45an)

Jag är lite tveksam till att det skulle gå att få igång mjölkproduktionen på det viset, men det låter ju ändå som ett givande projekt även om den inte kommer igång! :)

• Anonym (Ok)
    Anonym (VillAmma1) skrev 2025-04-13 13:37:27 följande:
    Svårt skulle inte jag som säga att det är, det finns metoder att få igång mjölk utan att vara gravid eller precis ha fött barn, visst kan det vara lite kämpigt men det går absolut att få till. Min sambo hade fått några droppar i brösten tidigare när jag hade en period som jag sög nästan dagligen. Är rätt lugn med att jag kan få igång mjölkproduktion på max en månad:)
    Du förstår inte vad du skriver. Om du ammar din sambo är det hon som suger på dina bröst. Var kommer din mjölk ifrån?
  • Anonym (VillAmma1)
    Anonym (Ok) skrev 2025-04-14 06:38:43 följande:
    Du förstår inte vad du skriver. Om du ammar din sambo är det hon som suger på dina bröst. Var kommer din mjölk ifrån?
    Isåfall var jag väldigt trött och skrev fel 😂😂 menade ju att hon ska amma mig😂
  • Anonym (VillAmma1)
    Anonym (Ok) skrev 2025-04-14 06:38:43 följande:
    Fast jag är tjej också så det går såklart att få igång mjölk hos båda😂😊
  • Anonym (Ok)
    Anonym (VillAmma1) skrev 2025-04-13 13:37:27 följande:
    Vems mjölkproduktion ska du få igång?
Svar på tråden Vill amma sambo