Min fru pratar med någon annnan, och raderar sms
Hej, jag behöver prata av mig. Jag behöver råd. Och jag skriver här för att jag vågar inte prata med mina nära och kära, då jag vill inte att min relation med min fru ska bli dömd.
vi har två barn ihop och vi har vart tillsammans sedan 2020.
Vi har haft ganska mycket tjafs senaste tiden, och det har vart mycket om det intima och närhet. Och det är jag som påpekar det hela tiden att det finns ingen passion, finns ingen glöd hemma. Jag har sagt flera ggr att jag saknar ditt gamla jag, det jag blev kär i. Jag är absolut inte lat av mig, det är jag som lagar maten varje dag, inhandlar och skulle nästan våga säga att det är jag som städar mest. Hon tar dock mer om barnen speciellt på morgonen till dagis och läggdags.
Men nu till det riktiga då, för några dagar sedan så blev jag lite nyfiken på hennes telefon, för jag har känt av lite mer distansering från henne. Och jag gick in på den och tryckte på SMS på hennes iPhone och där kan man se senast raderade SMS. Jag går in och där läser jag att hon har skrivit till en man, tyvärr för min information som jag kunde mota så var det väldigt kort, men killen som hon skriver med hade skrivit, hej varför svarar du inte , jag blir orolig älskling. och hon hade svarat att han ska vara lugn, kolla jag svarar dig visst.
Men sen gick jag in på senast raderade bilder, och där ser jag 4 stycken screenshot som hon hade skickat till sin kusin. Och där var det fyra bilder på chat historik mellan min fru och den där killen. och där står det att han älskar henne , att han har pratat med sin mamma om min fru, och han tänker på henne. Och min fru har svarat med att hon också tänker på honom på dagarna, och saknar honom.
som ni förstår så är jag helt tagen här!
så jag testar henne lite senare på kvällen och frågar henne om vad som har hänt oss, att det känns som något blockar oss. att det känns ibland som om att hon träffar någon annan. Jag kollar henne i ögonen och hon säger nej. Så jag frågar igen om hon kanske pratar med någon annan och hon säger fortfarande nej. Och detta test gjorde jag även för 7 dagar sedan att jag tog henne och kollade henne i ögonen och hon lovade och allt detta.
till slut så sa jag hans namn och jag vet att dom pratar. Och hon blev helt skräck jagad.
Hon började direkt med att säga att han är dum i huvudet den där killen, att dom är arbetskollegor, fast han jobbar på golvet och hon på kontoret. Och att han är helt sjuk som skrivit allt detta med älska och att hans mamma vet att dom pratar. Så hon skyller ju allt på honom. Hon menar att hon var bara snäll och har sagt flera gånger till honom att hon är gift och det kommer aldrig bli något mellan dom. Hon säger även att hon skickade dom 4 screenshot till sin kusin för att visa vilken jobbig situation hon har hamnat med denna killen.
Jag sa till henne att detta är otrogenhet, och hon bekräftade att det är otrogenhet och hon är jätte ledsen och lovar att dom har aldrig rört varandra, att det har endast vart SMS och det är han som har blivit jätte kär i henne, och att hon medger att hon har flörtat med honom. Hon säger samtidigt att hon behövde prata med någon eftersom vi har haft så mycket tjafs. Och hon behövde få något från någon.
Jag sa till henne direkt att jag kommer inte kunna acceptera detta och hon får hitta en ny Lägenhet. Jag sa till henne att jag ser henne som smuts nu.
Hon visade direkt ånger och grät i floder, och sa snälla förlåt flera gånger. Hon sa snälla lämna mig inte och hon lovar hon kommer göra allt för att jag ska få tillbaka tilliten igen. Jag stod på mig och sa nej att hon måste flytta ut och vi får lösa sen hur vi gör med barnen. Hon sa att hon vägrar, hon vägrar röra på sig för hon säger att hon kommer kämpa varje sekund för att jag ska lita på henne igen.
jag blev så arg , så dagen efter vid 09 på morgonen så åker jag till hennes jobb som är ett lager där dom producerar stora saker till bland annat Volvo, inhängnat område. Jag åker igenom grindarna som endast behöriga får köra in i, letar efter killen men hittar ej honom. Jag tar bild på byggnaden och skickar till min fru och visar att jag är på hennes arbetsplats och hon blev stressad och kom ut. Hon sa direkt förlåt igen och kramade mig, men jag sa till henne att det finns två alternativ, första är att du hämtar ut den killen så jag får prata med honom eller andra alternativet är att jag går in och släpar ut honom. Hon sa snälla åk hem flera gånger om, så till slut tröttnade jag, så jag ser längre bort en dörr som står i glänt och tar in chans att komma in i byggnaden, min fru springer efter mig och drar i mina kläder för att försöka stoppa mig. Men jag tar mig in, och när jag väl kommer in så säger hon, snälla stop, jag går till honom och hämtar honom men snälla var utanför grindarna så kommer han ut till dig.
Jag går tillbaka till bilen som står utanför grindarna, efter 5 min väntan så kommer han. Jag går av bilen och frågar honom varför har skriver till min fru och hur nära dom har vart. Jag ser direkt på honom hur rädd han är, han säger förlåt och säger att inget har hänt, bara skrivits, jag tar tag i honom och ger honom en örfil, och hotar honom!
Jag blev skit arg.
senare på kvällen efter barnen har lagts sig så försöker min fru säga förlåt tusen gånger igen och lovar att de har aldrig vart något fysiskt. Hon sa att hon bara kände sig ensam och ångrar allt. Hon sa att hon har blockat han överallt.
Hon började smått komma mig nära, röra min arm, röra mitt ansikte. Och jag blev bara svagare och svagare för beröring. till slut så hade vi sex. och det var ett jävligt bra sådan, mycket passion och allt det där.
Men jag kan inte glömma, idag har jag bara vart helt nedstämd, vill egentligen att vi ska gå isär. För jag känner att detta kommer aldrig kunna reparera. Jag kommer alltid ha detta mot henne. Vilket jag har sagt till henne också att när vi bråkar så kommer jag ta detta mot ditt ansikte, jag kommer inte kunna hålla mig från att göra det. Så jag tycker vi bör göra slut, men hon vägrar och säger aldrig och hon ska visa mig att hon kan få mig att få tillbaka tilliten igen.
jag vet inte vad jag ska göra, hon har ljugit och jag är helt förkrossad.