• Anonym (??)

Något konstigt?

Jag och min kille träffades i ett kompisgäng som blev till genom ett grupp-event. En tjej i gänget som inte känt honom så länge skriver privat till honom. Är det inte konstigt?
    Vi har dessutom en gemensam chatt så varför inte bara skriva där

• Svar på tråden Något konstigt?
  • Anonym (A)

Det beror ju på vad och varför de skriver. Hon kanske tipsar honom om en rolig överraskning för dig eller så är de intresserade av varandra. Som exempel. 

• Anonym (??)
    Anonym (A) skrev 2025-03-26 10:23:02 följande:

Det beror ju på vad och varför de skriver. Hon kanske tipsar honom om en rolig överraskning för dig eller så är de intresserade av varandra. Som exempel. 

Nej hon skriver inget tips om en överraskning till mig.
  • Anonym (A)
    Anonym (??) skrev 2025-03-26 10:25:11 följande:
    Nej hon skriver inget tips om en överraskning till mig.
    Så du läser vad hon skriver till honom?
  • Anonym (??)
    Anonym (A) skrev 2025-03-26 10:25:57 följande:
    Så du läser vad hon skriver till honom?
    Nej utan han har sagt någon gång.
  • Anonym (A)
    Anonym (??) skrev 2025-03-26 10:26:41 följande:
    Nej utan han har sagt någon gång.
    Och vad svarade han när du sade att du tycker det är konstigt? Och vad sade han att hon skrev?
  • Anonym (??)
    Anonym (A) skrev 2025-03-26 10:28:51 följande:
    Och vad svarade han när du sade att du tycker det är konstigt? Och vad sade han att hon skrev?
    Har inte sagt än att jag börjar tycka det är konstigt. Hon skrev bland annat att hon sett hans flagga och att han ändrat hennes syn på folk från det landet osv.
  • Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2025-03-26 10:31:08 följande:
    Har inte sagt än att jag börjar tycka det är konstigt. Hon skrev bland annat att hon sett hans flagga och att han ändrat hennes syn på folk från det landet osv.
    För funderar på hur jag ska lägga fram det utan att låta svartsjuk.
  • Anonym (A)
    OK. Och du tycker detta är konstigt för att? 

Jag tycker det är konstigt att man inte pratar med sin kille om saker som man tycker är konstigt och som han är inblandad i.
  • Anonym (Anonym)
    Det är väl knappast något man skriver i en gruppchef? 

Jag hade nog kunnat göra likadant. Det är ju personligt till honom. Tack vare honom som hon ändrat tanke. Jag hade uppskattat sådant mycket själv. 

Har även skickat sådana meddelande till andra i andra situationer. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-03-26 12:04:09 följande:
    Det är väl knappast något man skriver i en gruppchef? 

Jag hade nog kunnat göra likadant. Det är ju personligt till honom. Tack vare honom som hon ändrat tanke. Jag hade uppskattat sådant mycket själv. 

Har även skickat sådana meddelande till andra i andra situationer. 
    Gruppchat givetvis, inte gruppchef.... 
Svar på tråden Något konstigt?