• Anonym (X)

Svar på tal

Du som säger att jag bara har skapat trådar om psykisk ohälsa. 
    Fel.
    Jag har varit medlem här sedan 2011. Har skapat en mängd olika trådar. Om många olika ämnen. Allt ifrån relationsproblem, till tv-serier, om högtider, om ja, allt ifrån himmel och jord. 

Så varför tror du att jag bara skapat trådar om såna ämnen? 
    Varför?

• Svar på tråden Svar på tal
  • Anonym (...)
    Anonym (Men) skrev 2025-03-25 14:38:41 följande:

Vem är du?

Gissar på någon som lider av psykisk ohälsa, jag hänger här en hel del och har ingen aning om vad detta gäller
  • Anonym (Y)

Ska föra detta vidare. Tack.

• Anonym (J)

För din egen skull, försök att inte bry dig om vad andra tycker 

• Anonym (X)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-03-25 15:35:47 följande:

LOL

Vad skrattar du åt?
    Jag har på riktigt skapat många olika trådar. Om bland annat one tree hill, cityakuten och dylikt. 

Vad är ditt problem? Man skriver inte på det sättet. Det är lätt att vara kaxig bakom en datorskärm. Men tänk på människan bakom 
  • Anonym (Y)
    Anonym (X) skrev 2025-03-25 22:28:19 följande:
    Det är lätt att vara kaxig bakom en datorskärm. Men tänk på människan bakom 
    Öh, ja det är ju han själv då?
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (X) skrev 2025-03-25 22:28:19 följande:
    Vad skrattar du åt?
    Jag har på riktigt skapat många olika trådar. Om bland annat one tree hill, cityakuten och dylikt. 

Vad är ditt problem? Man skriver inte på det sättet. Det är lätt att vara kaxig bakom en datorskärm. Men tänk på människan bakom 
    Jag skrattar åt en superlöjlig dubbelanonym trådstart.
    Ingen bryr sig vilka trådar du skapat. Gå vidare i livet.
  • Anonym (X)
    Anonym (qwerty) skrev 2025-03-25 22:40:56 följande:
    Jag skrattar åt en superlöjlig dubbelanonym trådstart.
    Ingen bryr sig vilka trådar du skapat. Gå vidare i livet.
    Fast tydligen bryr sig åtminstone en person om det. Han skrev att jag bara hade skapat trådar om ett visst ämne. Och hävdade det med en löjlig bestämdhet. 

Det var ju inte sant. 
    Visst, jag borde såklart inte bry mig om det. 
    Men jag stör mig på att människor är dryga och uttalar sig tvärsäkert, när de har väldigt mycket fel. 
  • Anonym (Gissar)
    Anonym (X) skrev 2025-03-25 22:44:28 följande:
    Fast tydligen bryr sig åtminstone en person om det. Han skrev att jag bara hade skapat trådar om ett visst ämne. Och hävdade det med en löjlig bestämdhet. 

Det var ju inte sant. 
    Visst, jag borde såklart inte bry mig om det. 
    Men jag stör mig på att människor är dryga och uttalar sig tvärsäkert, när de har väldigt mycket fel. 
    Min gissning är att personen tyckte att du startat många trådar på exakt samma ämne på senaste tiden. Såg ingen elakhet i det personen skrev. Det har ju blivit mycket upprepande i dina trådar.
Svar på tråden Svar på tal