• Anonym (Givemeanswers)

Min sambo pratar barnspråk

Min sambo är 30 år och pratar barnspråk. Han kallar mig mamma och ibland säger han att han vill ha mjölk? när jag säger åt honom ibland att sluta så säger han att de såklart är på skämt men det händer alldeles för ofta och jag börjar bli knäpp. Ibland har han bara fått för sig att börja suga på min bröstvårta och suger på den som om han vore ett barn. Jag tycker detta är as skevt och undrar om detta kan vara tecken på något sorts trauma han varit med om? kan tillägga att vi har problem med sexlivet, vi har sällan sex pga noll initiativ från hans sida.

• Svar på tråden Min sambo pratar barnspråk
  • Freddie K

Det låter lite som regression. Alltså, att han blir barn på nytt. Kanske det har hänt honom  något när han var liten. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trött på dejtingsajter)

Ta ett allvarligt samtal med honom!

• Anonym (J)

Låter som att han en fetisch för detta och försöker testa om du skulle vara öppen för det.

• Anonym (No drama just orgasms)

Han går väl igång på att bli mammad och ammad då kanske.

Min lover vill gärna bli pissad på, det tycker han är höjden av hett.

Män har så hög sexualdrift så de snedtriggar lite oftare än kvinnor, inget konstigt med det.

Jag ser inte ner på någon för det, jag tänder mentalt på att utforska vilka nycklar som får en viss man att flyga högt vid orgasm.

Svar på tråden Min sambo pratar barnspråk