Anonym (Nä, det var det värsta) skrev 2025-03-23 11:49:40 följande:
Tack för detta. Eftersom jag är ekonom är jag van att göra riskanalyser och det kan man applicera på allt möjligt i vardagen; nu tänker jag specifikt på denna tråd. Inte kan den påstådda njutningen med analsex på några minuter väga upp den oerhörda risk detta kan innebära. Om mannen är hetsig eller dåligt förberedd och man inte inlett på varsamt vis, räcker det att göra fel en endaste gång. Då skadas ringmuskeln och inkontinens kan bli följden. Ett socialt handikapp utan dess like när inte fekalier och gaser kan hållas tillbaka. Att operativt återställa ändtarmen funkar inte alltid. Jag förstår inte att kvinnor går med detta för att killarna kräver det och för att de ska kunna säga till kompisarna att "nu har tjejen tagit den i tvåan". Obegripligt för mig när jag gör min riskanalys.
Ja verkligen...hade exet aldrig velat så hade det aldrig hänt och jag har aldrig funnit ett intresse av tanken vare sig innan eller efter...jag är tacksam att hon troligen kände samma då hon aldrigvtig upp det igen...och de följderna du beskriver är inget man vill riskera att utsatta någon för!
Det finns så mycket mysigt och skönt, varför ens bry sig om något som är varken eller!?
Att skryta om analsex är ju så tramsigt...det är lätt en typisk machogrej!
Lycka till med analysen! 🌟