• Anonym045

Springmask med sex

Hej jag upptäckte för fyra dagar sedan att jag har springmask tog samma dag vermox. 
    jag ska till min kille om 11 dagar kan jag ta andra behandlingen av vermox 2 dagar tidigare än vad det står att jag ska ( står på bipacksedeln att man ska vänta två veckor) och kan jag ha analt sex med honom och isåfall hur får jag ut dom döda maskarna ur tarmen så fort som möjligt.
    tack i förhand för svar
  • Svar på tråden Springmask med sex
  • Anonym (Draffekaken)

Du tror inte att 1177 kan har ett mer pålitligt svar på frågor om läkemedelsintag?

• Anonym (Nä, det var det värsta)

Du borde ha varnat innan du la ut detta, fy så otäckt! Du ska naturligtvis inte träffa nån kille under tiden eländet pågår, ta din medicin som du är ordinerad tills du är återställd. Du får säga till killen att du har en svår influensa och be att få återkomma när du är i frisk. Och varför i allsin dar går du med på analt med alla risker? Är han porrskadad, killen? Du tycks inte alls bry dig om hälsan.

• burleskburkläsk
    Anonym (Nä, det var det värsta) skrev 2025-03-23 05:24:37 följande:

Du borde ha varnat innan du la ut detta, fy så otäckt! Du ska naturligtvis inte träffa nån kille under tiden eländet pågår, ta din medicin som du är ordinerad tills du är återställd. Du får säga till killen att du har en svår influensa och be att få återkomma när du är i frisk. Och varför i allsin dar går du med på analt med alla risker? Är han porrskadad, killen? Du tycks inte alls bry dig om hälsan.

Dagens bästa svar och jag har precis vaknat!

Jag har ställt upp på det EN gång för 20 år sedan, det var med ett ex som tyckte det var en spännande idé...skulle jag träffa en kvinna och hon väldigt gärna vill så kommer vi att ha det...annars kommer det aldrig ske igen...
    Väljer en man hellre analt än vaginalt så måste han ha grava störningar då det ena är sämre än att göra det själv med handen och det andra är så otroligt skönt!
    burleskburkläsk skrev 2025-03-23 06:25:56 följande:
    Dagens bästa svar och jag har precis vaknat!

Jag har ställt upp på det EN gång för 20 år sedan, det var med ett ex som tyckte det var en spännande idé...skulle jag träffa en kvinna och hon väldigt gärna vill så kommer vi att ha det...annars kommer det aldrig ske igen...
    Väljer en man hellre analt än vaginalt så måste han ha grava störningar då det ena är sämre än att göra det själv med handen och det andra är så otroligt skönt!
    Tack för detta. Eftersom jag är ekonom är jag van att göra riskanalyser och det kan man applicera på allt möjligt i vardagen; nu tänker jag specifikt på denna tråd.                                                                                                                                                                                                 Inte kan den påstådda njutningen med analsex på några minuter väga upp den oerhörda risk detta kan innebära. Om mannen är hetsig eller dåligt förberedd och man inte inlett på varsamt vis, räcker det att göra fel en endaste gång. Då skadas ringmuskeln och  inkontinens kan bli följden. Ett socialt handikapp utan dess like när inte fekalier och gaser kan hållas tillbaka. Att operativt återställa ändtarmen funkar inte alltid. Jag förstår inte att kvinnor går med detta för att killarna kräver det och för att de ska kunna säga till kompisarna att "nu har tjejen tagit den i tvåan". Obegripligt för mig när jag gör min riskanalys.
  • Anonym (Va?)

Varför i hela fridens namn ska du till varje pris ha analsex ? 

• burleskburkläsk
    Anonym (Nä, det var det värsta) skrev 2025-03-23 11:49:40 följande:
    Tack för detta. Eftersom jag är ekonom är jag van att göra riskanalyser och det kan man applicera på allt möjligt i vardagen; nu tänker jag specifikt på denna tråd.                                                                                                                                                                                                 Inte kan den påstådda njutningen med analsex på några minuter väga upp den oerhörda risk detta kan innebära. Om mannen är hetsig eller dåligt förberedd och man inte inlett på varsamt vis, räcker det att göra fel en endaste gång. Då skadas ringmuskeln och  inkontinens kan bli följden. Ett socialt handikapp utan dess like när inte fekalier och gaser kan hållas tillbaka. Att operativt återställa ändtarmen funkar inte alltid. Jag förstår inte att kvinnor går med detta för att killarna kräver det och för att de ska kunna säga till kompisarna att "nu har tjejen tagit den i tvåan". Obegripligt för mig när jag gör min riskanalys.
    Ja verkligen...hade exet aldrig velat så hade det aldrig hänt och jag har aldrig funnit ett intresse av tanken vare sig innan eller efter...jag är tacksam att hon troligen kände samma då hon aldrigvtig upp det igen...och de följderna du beskriver är inget man vill riskera att utsatta någon för!

Det finns så mycket mysigt och skönt, varför ens bry sig om något som är varken eller!?

Att skryta om analsex är ju så tramsigt...det är lätt en typisk machogrej!

Lycka till med analysen! 🌟

Trådstartaren borde ha givit sig till känna och kommenterat, men antagligen har hon blivit fundersam; kanske hon fattat att hon är ute på villovägar. Det viktiga är 1) se till att bli frisk, 2) komma till insikt om analsex 3) om killen insisterar på tvåan är han rätt hänsynslös, och vad ska TS i så fall med honom till?

Svar på tråden Springmask med sex