• Anonym (Ts)

Dumpad pga sjukdom...

Det var varit dåligt av och till den senaste tiden. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär mycket på alla år (utom när han satt inne). Men imorse var jag säker på att vi skulle spendera helgen ihop istället skapar han tjafs 2 ggr på morgonen och skickar mess att jag är negativ och "trevlig helg ".

Varför gör inte människan bara slut? Jag sitter ensam nu, inga vänner, inga pengar, ingen familj och vill helst bara dö. Förstår inte? Hans boende är mycket värre han har inte ens tv, mat, pengar ... 

Jag har massa mediciner hemma så jag hoppas nåt kan få mig att sova åtminstone för jag orkar inte mer.

Fy fan vilket helvete till "liv" jag fick sen han kom in i 

Jag blev sjuk för 8 månader sen och det orkar han inte. 2 av hans ex dog i cancer så han vill inte vårda mig också. Förstår men jag är inte döende och behöver inte hans vård.

• Svar på tråden Dumpad pga sjukdom...
  • Aniiee

"Varför gör inte människan bara slut?"

EEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MÄNNIKSA!!!!!
    GÖR DET SJÄLV!!!!!!!!!!

Bring sunscreen, an umbrella, and winter boots
  • Anonym (Ts)
    Aniiee skrev 2025-03-21 16:36:47 följande:

"Varför gör inte människan bara slut?"

EEHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MÄNNIKSA!!!!!
    GÖR DET SJÄLV!!!!!!!!!!

Kan inte det. Jag både behöver och vill ha honom i mitt liv. Dessutom har jag gett allt (mer än jag önskar idag) så jag tycker att han av ren respekt för mig borde kunna stå för att han inte vill mer. Men misshandeln och mordförsök räckte inte, jag behöver mer skit. Obs. Inte dömd för mordförsök det har han berättat efteråt

Herregud detta låter inte alls som min frågeställning var. Han är inte kvinnomisshandlare, inte kriminell utan en vanlig man idag. Snäll, fin
Svar på tråden Dumpad pga sjukdom...