Vad ska jag göra
Hejsan behöver hjälp e helt i botten o vet inte vad jag ska tro,allt började med att min partner mer sällan ville ha sex o helt ta ett initiativ till o ha sex, jag tog upp de med henne o hon sa att hon förstod mig o de o skulle förbättra sig 2 veckor gick o hon tog absolut inget initiativ till o ha samlag, varpå jag kom i tänka på hennes satisfyer så jag valde att kolla om den alltid låg där den brukade vilket den inte gjorde o valde att fråga henne men fick bara massa konstiga förklaringar o hon bröt ihop o grät för hon Tyckte jag hoppade på henne o de slutade med att jag inte orkade diskutera de mer, men så häromkvällen lägger en kille till henne på snap o tar bort henne efter en stund varpå jag frågar om hon känner honom o hon svarar att hon har ingen aning vem de är o då frågar jag henne om hon kan lägga till honom o fråga vart han fick hennes snap ifrån varpå han svarar lägg till snabbt, enda problemet är att hennes lägg till snabbt är avstängd
jag vet inte vad jag ska tro eller göra längre, vågar inte ta upp något med henne för då bryter hon ihop o säger att jag anklagar fast jag inte gjort mer än frågat