• Anonym (Less och frustrerad)

Han tycker jag ska ta det som en komplimang

Jag har försökt attt prata med honom om det flera gånger, men det verkar inte gå in. Han kommer snabbt och är helt nöjd med det, han ser åtminstone inga problem med det och tycker jag borde se det som en komplimang att han blir så upphetsad... Snälla, någon med råd om hur man når fram? Han är sån att när han kommit är det som att en knapp slås av och han återgår till vad det nu var han tänkte på innan och ska vi fortsätta måste jag hetsa upp honom på nytt... och det blir gammalt fort. Jag vet att han vill att jag ska njuta, men han verkar inte kunna ta in att det där lilla inte räcker. Jag blir stressad och hinner öht inte med. Inte ens de gånger vi tillfredställer oss själva inför varandra går det. Han stressar mig med sitt "kom med mig", när jag inte ens är nära...

• Svar på tråden Han tycker jag ska ta det som en komplimang
  • Anonym (X)

Jag hade tagit ett rejält snack med honom utanför sängen och förklarat att sexlivet inkluderar två personer som njuter. Hade han fortfarande inte fattat hade jag gjort slut. 

• Tecum

Låter som om din man är lågbegåvad, är han det? Han måste ju märka att du inte kommer och en vettig man hade försökt göra något åt det. Har han många andra gode sidor? Om inta är frågan om du borde dumpa honom.

• Eurydike

Jag tänkte på det du skrev, att du vet att han vill att du ska njuta. Hur vet du det? Det verkar inte så och är det något han sagt så skulle jag säga att handling väger tyngre än ord.

• Anonym (Nope!)
    Shameless skrev 2025-03-19 22:23:37 följande:

Köp sån kräm till han som gör att det tar längre tid att komma. 

Jag och ett ex kände ett par som hade det problemet och köpte "bedövningskräm"
    Resultat - funkade inte på honom = buskskott men hon blev bedövad på sprattelknappen och kom inte alls.
    Funkar inte för alla.....
    Eurydike skrev 2025-03-19 23:08:32 följande:

Jag tänkte på det du skrev, att du vet att han vill att du ska njuta. Hur vet du det? Det verkar inte så och är det något han sagt så skulle jag säga att handling väger tyngre än ord.

För att jag känner honom. Det handlar snarare om bristande erfarenhet i kombination med vad jag misstänker är autism. Han var absolut inte oskuld när vi träffades, men hade inte haft sex på många år och de tidigare kanske var nöjda eller bara lät honom tro det... för han tror verkligen att det han gör ska vara tillräckligt för mig. Han lyssnar i stunden, men när det väl är dags igen blir det samma visa.
  • burleskburkläsk

Jag tänker att han kan ge oralsex...och är han skit på det så blir han bättre, bara säga hur du vill ha det.

Som man borde han väl bli kåt av det och ni kanske kan knulla igen och då borde det ta längre tid.

• Anonym (Bertil Böö)

Leta upp "Fyra sekunder" med Magnus Uggla och sätt den på repeat, timme efter timme.

• Anonym (ohyffs)

Låtsas kom och avbryt sedan innan han är klar (Om du ens hinner) så kanske han fattar vinken.

• burleskburkläsk

Minns inte om det var Dr. Phil men i nåt sånt program så sade programledare att mannen använde kvinnan i stället för att runka.

Han stoppade in den, körde snabbt i några sekunder och kom, vände på steken och sov.

Det är långt ifrån en komplimang!

• Anonym (Gelehallon)
    Anonym (Less och frustrerad) skrev 2025-03-20 05:48:11 följande:
    För att jag känner honom. Det handlar snarare om bristande erfarenhet i kombination med vad jag misstänker är autism. Han var absolut inte oskuld när vi träffades, men hade inte haft sex på många år och de tidigare kanske var nöjda eller bara lät honom tro det... för han tror verkligen att det han gör ska vara tillräckligt för mig. Han lyssnar i stunden, men när det väl är dags igen blir det samma visa.
    Min autistiske man är besatt av att ge mig orgasmer och sig själv någon sorts superutlösning efter en dryg timme med kort vilopaus i mitten. Jag har aldrig haft en så kontrollerad eller målmedveten partner.

Så det är inte så enkelt som en autismdiagnos heller.
  • Anonym (xxx)

Jag ber henne pilla sig själv lite så kommer det fortare för henne. Har du funderat på nån vibrator och han ligger bakom dig? Kanske du börjar lite innan han får ens peta på sitt organ!

• burleskburkläsk
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-20 20:30:16 följande:

Jag ber henne pilla sig själv lite så kommer det fortare för henne. Har du funderat på nån vibrator och han ligger bakom dig? Kanske du börjar lite innan han får ens peta på sitt organ!

Skulle kunna vara nåt.

Men hur länge håller han när hon börjar närma sig orgasmen, kan funka dock.

En bra sak att tillägga, vi är bara människor och de flesta män har garanterar kommit för fort en gång iaf.
    Oftast så tror jag det ärr stress, att personen spänner sug och vet vad som förväntas....
    Anonym (Gelehallon) skrev 2025-03-20 20:25:15 följande:
    Min autistiske man är besatt av att ge mig orgasmer och sig själv någon sorts superutlösning efter en dryg timme med kort vilopaus i mitten. Jag har aldrig haft en så kontrollerad eller målmedveten partner.

Så det är inte så enkelt som en autismdiagnos heller.
    Jag tror helt enkelt att han inte fattar, för att ingen tidigare protesterat. Nu har han svårt att få in det när det "alltid fungerat tidigare". Självklart är alla autister inte lika, men han är så säker på att han är bra i sängen att han inte kan ta till sig att andra kanske inte var ärliga.
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-20 20:30:16 följande:

Han stressar ju mig även då. Han kommer på nån minut, jag har inte en chans att hinna med.
  • Eurydike
    Anonym (Less och frustrerad) skrev 2025-03-20 05:48:11 följande:
    Du känner såklart din man bättre än vad jag gör. Jag känner honom inte alls. Samtidigt kan jag se saken utifrån eftersom jag inte är en del av förhållandet och jag tänker att hans vilja att du ska njuta betyder ganska lite om han inte åtminstone försöker omsätta det i handling. Jag har själv varit där du är och vet hur frustrerande det kan vara.
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-03-21 00:04:52 följande:
    Du känner såklart din man bättre än vad jag gör. Jag känner honom inte alls. Samtidigt kan jag se saken utifrån eftersom jag inte är en del av förhållandet och jag tänker att hans vilja att du ska njuta betyder ganska lite om han inte åtminstone försöker omsätta det i handling. Jag har själv varit där du är och vet hur frustrerande det kan vara.
    Låter sjukt frustrerande...det känns som att många upplevt liknande saker.

Ok man kommer förtidigt (att det heter förtidigt är ingen slump och det är inget sexigt med det).
    Det är bara att säga att man beklagar, sen kan man göra allt i sin makt vad kvinnan vill...att kvinnan inte skall få njutning och känna sig utnyttjad och förbisedd skall inte vara ett alternativ från mannens sida...varför vill vissa män inte ge 100%, jag menar att det är en belöning att få fortsätta att njuta med sin kvinna fast att man gjort bort sig...sen om det tar lång tid...det är desto bättre...och efteråt att man bara ligger och kramas och pussas och pratar och skrattar...varför alltid lämna detta med att bara vända på sig eller att gå och klä sig.
    Vissa lägger kvinnan och hennes njutning i fokus för andra blir det en kort men lyxig "runk"...
Svar på tråden Han tycker jag ska ta det som en komplimang