Fick veta att jag har kondylom hpv
Fick nyligen veta att jag har hov virus, kondylom och jag är helt förstörd. Har gråtit i 2 dygn och har panik. Jag vet att jag fick det av min nuvarande partner, som tar det rätt lättsamt och jag vet att han inte har varit otrogen.
Började för ett år sedan när jag fick problem i underlivet vid symtom för svamp men varje gång jag blivit undersökt blivit tillsagd att det syns inget. Har varit till alltså 7 olika gynekologer och 2 vårdcentraler och ingen av dom har kommit fram till att det är kondylom jag haft.
Har haft konstiga hudförändringar där nere som små knottror och flikar som syns om man tittar noga, har sagt detta och ingen har tagit det vidare, förrän den sista gynekologen som sa det direkt och tog hudprov som nu visade kondylom.
Jag är lättnad att få veta vad det är men också helt förstörd att detta är något jag kommer ha livet ut. Så snälla inga elaka kommentarer för jag klarar inte av det.
Finns det några solskenshistoria här om att det blev bättre? Har svårt att tro att behandlingen kommer hjälpa då mitt underliv är så skört och förstört av alla andra behandlingar.