Mörklägga rum
Ska flytta till lgh där det finns balkongdörr i rummet där jag ska sova. Vill helst ej ha mörkläggningsgardiner då rummet är väldigt litet
Finns det rullgardiner till fönsterdörr? Vad jag har hittat så verkar det ej finnas så långa
Ska flytta till lgh där det finns balkongdörr i rummet där jag ska sova. Vill helst ej ha mörkläggningsgardiner då rummet är väldigt litet
Finns det rullgardiner till fönsterdörr? Vad jag har hittat så verkar det ej finnas så långa
Du kan måttbeställa rullgardin på nätet eller i bättre gardin/inredningsbutiker. Går det att borra upp den utan att förstöra dörren?
Är det alltså glas hela vägen ner till golvet?
Som gluggen skriver här ovan så brukar det gå att måttbeställa. Men det blir ju dyrare än något enkelt från Ikea, Jysk etc.
Persienn annars? Bodde i en etta en gång där balkongdörrarna var enda fönstret, hade persienner i dom. Plus gardiner, för hade ju inte persiennerna nerdragna jämt
Hittade nu skruvfria måttbeställda men var skitdyrt
Mörkläggningsgardin från Jysk som du kan dra för funkar bra. Inte jättedyrt om du inte är kräsen.
Med kräsen menar jag att Jysk ändå har rimliga priser. Har själv nyligen letat till 4 m fönster och hittat riktigt fina mörkläggningsgardiner på nätet som kostade typ 2000 kr st. Det funkar inte för oss när man ska ha 4 stycken...
Nu blev det istället 4 st från Gekås för 800 kr, lite bättre än 8000 kr