Sexfixering
Hur skall man klara av att ens man är totalt sexfixerad. Sitter dagar och bara tittar på tjejer och tjattrar med dem också. Samtidigt dricker han och gör ingenting här hemma
Hur skall man klara av att ens man är totalt sexfixerad. Sitter dagar och bara tittar på tjejer och tjattrar med dem också. Samtidigt dricker han och gör ingenting här hemma
Skaffa en slowcooker. Panera mycket. Fritera kanske. Då behåller man fokus på det.
Det är inget som ska klaras av.
Byt ut mannen mot en bättre eller skilj dig och skaffa kk
Ja, du borde byta snubbe. Varför ska du behöva stå ut med det?
Har du pratat med honom om detta? Det är ju steg 1 annars
Det gör man inte. Man lämnar och skapar sig ett eget, fritt liv i stället.
Ja, vad ska man säga? Du har valt honom själv och stannat kvar hos honom.
Han har alltid haft stort sexintresse, men han har inte hållit på så här. Inte bara att lämna tyvärr. Vi har varit gifta i 52 år. Känns så idiotiskt att tvingas lämna nu efter alla år. Han påstår att han bara vill vara med mig.
Ja vi har pratat om det och varje gång säger han samma sak. Han vill bara ha mig och det andra är en fixering.
Han har alltid haft stort sexintresse, men han har inte hållit på så här. Inte bara att lämna tyvärr. Vi har varit gifta i 52 år. Känns så idiotiskt att tvingas lämna nu efter alla år. Han påstår att han bara vill vara med mig.
Så ni är långt över 70? Då är nog det enda sättet för honom att känna sig viril fortfarande. Hur är ert sexliv?
Att han inte hört något hemma är däremot oförsvarligt.
Som någon tidigare skrev, du har valt att leva med honom. Passar det inte är det väl bara att bryta upp?
Har du pratat med honom om detta? Det är ju steg 1 annars
Du får sätta hårt mot hårt. Om han inte söker hjälp för sitt sexmissbruk och alkoholmissbruk blir han av med dig.
Han borde vara runt 70-75 ca. Då kanske det är någon form av depression som uppkommit eller möjligen en obehandlad diagnos. Du kan inte hjälpa honom om han inte erkänner sitt problem eller vill ha hjälp. Det enda du kan göra är att ge honom ultimatum.
Nu är det ju han som väljer att bete sig som han gör mot dig. Låt honom välja om inte du vill göra det själv. Ge honom ultimatum att välja mellan tjejerna han chattar med och alkoholen eller ett liv med dig om du kan tänka dig att leva resten av livet med svin... mannen.