• Anonym (Ve)

Osäker

En man som är osäker i sig själv, brukar han vilja göra sin partner osäker?
    Min kille tex säger att han kan hitta bättre än mig men vill inte, men sen säger han att det är lätt för mig att jag är vacker och kan gifta mig med vem jag vil.

• Svar på tråden Osäker
  • Anonym (cc)

spelar skälet till elakhet någon roll?

• Anonym (Ja)

Ja så kan en osäker man säga. Man blir osäker av att ha en sådan person vid sin sida, ja. 

• Lynx123

Elaka människor bör man undvika till varje pris - oavsett anledning. Ta hand om dig! 

• Hellishen

Nej han är inte "osäker" så att det är synd om honom, att han inte kan hjälpa att han beter sig helt oacceptabelt mot dig, att du ska laga honom och förstå honom.

Han är "osäker" som i psykiskt instabil, farlig, en jävla gris som bör leva ensam tills han tar tag i sig själv.

Lämna omedelbart.
    Första gången han sa att han kunde fått någon bättre än dig skulle du bara ha sagt jamen dåså, ha ett bra liv med den personen då, och gått rätt ut från idioten.

• Anonym (Ve)

Han har även frågat om jag har några bilder som mitt ex tagit. Förstår att han inte vill se på mig och honom och det har jag inte. Men fråga om jag har bilder i mitt flöde som mitt ex tagit, där går det för långt.

• Anonym (Xen)

Han är inte osäker. Han är elak och manipulativ.

• Anonym (HWGA)
    Anonym (Ve) skrev 2025-03-17 13:05:03 följande:

Han har även frågat om jag har några bilder som mitt ex tagit. Förstår att han inte vill se på mig och honom och det har jag inte. Men fråga om jag har bilder i mitt flöde som mitt ex tagit, där går det för långt.

Vad ska du göra åt saken då?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Ve) skrev 2025-03-17 13:05:03 följande:

Svara inte på något som har med gamla ex att göra. Han kommer bara bli värre och frågorna blir fler o fler. Han ska söka hjälp för det där. Och hjälpen ska INTE komma från dig.
Svar på tråden Osäker