• Anonym (Löjligt)

Sambons kompis

Ja min sambo har en vän som är lite på, en kille. Väldigt energisk och gör lite som han vill. Jag gillar honom och han gillar väll mig med. Sambon (har varit tillsammans i 2 år snart) har bett mig att bara bita ihopp när jag tycker han är för jobbigt. Vilket jag har meddelat att jag inte är sån som person och det vet hon i grunden, men bad mig att försöka och jag har gjort det väldigt bra fram till idag.

Han var på besök här fram till en timme sen. Ingen ursäkt men jag hade haft en sjukt jobbig dag på jobbet och har fruktansvärt ont i både nacke och axlar, riktigt jävla ont. Han var sitt vanliga Ja och vi satt alla tre och pratade i soffan med en hund som vi passar. Denna hund har några leksaker som luktar så sjukt mycket cigarettrök, vilket jag inte klarar av alls, mår på riktigt psykiskt dåligt nått som min sambo också vet även han gör det. Trotts detta tar han den nån tuggleksak som piper men pipgrejen är sönder så det kommer bara luft. Och liksom skjuter luften på mig några gånger. Jag ber han att sluta han fortsätter jag säger till igen. Inget resultat och sen ryter jag till lite på min tredje gång samtidigt som jag tar tag i leksaken och kastar den lätt på honnom.  Min sambo satt tyst under denna händelse fram till nu. När hon rött till på mig, jag sa lite snävt vad är det. Och då skriker hon typ medan hon pekar på dörren "gå där är dörren". 

Dom är bara kompisar och det vet jag så inget att hon är otrogen eller annat tjafsa. Men jag undrar seriöst var jag så jävla orimlig i mitt agerande. Jag kastade inte hårt och träffa hans lår. Det ska man väll kunna ta. Han sa ju inget själv om det. Vet ju inte om det var för att hon blev hysterisk. Men men, uppskattar att få veta vad ni tycker. Tack på förhand 

• Svar på tråden Sambons kompis
  • Tow2Mater

Du är en toffel om du gick.

Köp den stackars hunden en ny leksak som du tål.

• Anonym (Löjligt)
    Tow2Mater skrev 2025-03-16 00:01:11 följande:

Du är en toffel om du gick.

Köp den stackars hunden en ny leksak som du tål.

Nope skulle aldrig dra för en sån skitsak. Tycker ju inte att jag gjorde nått fel i situationen heller. Hon är fortfarande lite arg och surar över det och vill att jag ber om ursäkt och säger att jag måste kunna behärska mig. Vilket jag ignorerat då jag inte tycker jag har nått att be om ursäkt för. 
  • NinniQX

Varför var han tvungen att komma just den dagen du hade haft en jobbig dag? Om min man hade kommit hem mega trött och haft ont hade jag inte bjudit hem någon. 
    Men iallfall, jag hade istället gått till ett annat rum än att kasta saker eller tagit ifrån hunden leksaken och lagt undan den. Även sagt att den luktar så mycket. 

• Anonym (Sure)

Haha, din tjejs sk killkompis?! 😄 

• Anonym (-)
    Sahara95 skrev 2025-03-16 09:20:48 följande:

Du är en riktig cuck! Avtändande som fan.

Här är en som är lite med iaf.
Svar på tråden Sambons kompis