• Anonym (Hjälp mig)

Snälla hjälp mig jag är desperat

Okej. Jag är gift med en man sen 15 år tillbaka har tre barn tillsammans. Små pojkar. Jag har fått reda på att han har tagit klamidya test, att han har blivit uppringt och han visar symtomer.
    han vet inte att jag vet. för jag vill planera mitt liv innan jag säger till han och lämnar han.
    idag säger han ? jag har gjort något dumt jag har hittat en sexleksak på vår jobb och jag använde den så jag kan ha fått något sjukdom av det ? 
    jag frågade han om han testar sig, han sa nej. (Lögn) han testa sig idag. Jag fråga om han har symptomer han sa nej (lögn) 

vad ska jag göra! 

• Svar på tråden Snälla hjälp mig jag är desperat
  • Anonym (ingen fiskelycka)

Det var den mest korkade lögn jag har hört i så fall, och jag tror inte att någon kan vara så jävla dum.

Gå och lägg dig.

• Anonym (På rikt?)

Det var den sämsta och mest hundraprocentigt felaktiga lögn jag hört i hela mitt liv, och det hoppas jag du säger till idioten när du lämnar honom. Vad glad om han bara gav dig klamydia...

• Anonym (Li)

Jag hade lyssnat på honom. Det mesta tyder på att han hittat saken på jobbet.

• Anonym (Mr Ironi)

Jobbet är den mest vanliga platsen att förvara sexleksaker på. Spring för guds skull inte iväg i panik och testa dig. Du verkar ha en nyfiken omtänksam man.
    Var rädd om honom. 

• Anonym (Eller hur?)
    Anonym (Li) skrev 2025-03-16 01:00:57 följande:

Jag hade lyssnat på honom. Det mesta tyder på att han hittat saken på jobbet.

Ja, sånt tror man kanske på när man är ung och naiv 😛
  • Anonym (Testa dig!)

Inte nog med att han bedrar dig, han är så fräck att han kör med en löjlig lögn och tror att du sväljer den. Hur klamydia smittar kan man läsa på 1177, kontakt mellan slemhinnor. Följdsjukdomar, otrevliga sådana, kan man drabbas av. Hänsynslöst av honom att utsätta dig för detta. Testa dig genast! Släng ut honom! Då kan han detta där med sina leksaker.

• Anonym (Li)
    Anonym (Eller hur?) skrev 2025-03-17 16:58:03 följande:
    Ja, sånt tror man kanske på när man är ung och naiv 😛
    Det mesta tyder på att det är så.
  • Anonym (Eller hur?)
    Anonym (Li) skrev 2025-03-17 19:41:38 följande:
    Det mesta tyder på att det är så.
    Ja du har kanske rätt. Läste om en som fick HIV av att slicka på en använd klubba. En annan blev gravid av att sitta på en toa där ett par haft sex.
  • Anonym (Li)
    Anonym (Eller hur?) skrev 2025-03-18 10:47:16 följande:
    Ja du har kanske rätt. Läste om en som fick HIV av att slicka på en använd klubba. En annan blev gravid av att sitta på en toa där ett par haft sex.
    Jaha. Jag läste om en hund.
Svar på tråden Snälla hjälp mig jag är desperat