Osäker på vad han tycker om mig till utseendet
Jag träffade en kille på nätet (ej dejtingsajt) och vi det växte fram en djup vänskaplig kontakt. Efter ett tag började vi båda känna att det var mer än så och när vi hade träffats på riktigt insåg vi båda att vi var kära. Alltså jättekära.
Han bekräftar mig jättemycket känslomässigt och mycket talar för att han älskar mig rentav då han visar det i handling. Han har inte sagt det rakt ut än, men det är tydligt ändå. Men en sak gör mig ganska osäker med honom och det är vad han tycker om mitt utseende. Han har sagt upprepade gånger att jag har vackra ögon visserligen och han kan säga min sköna till mig, men det tolkar jag inte som en komplimang för utseendet. Jag är nog egentligen inte hans typ tror jag, för han brukar gilla mulliga kvinnor, storbystade. Jag uppfyller snarare skönhetsidealet till kropp (timglasformad men ändå petite). Jag har alltid fått väldigt mycket komplimanger från män i olika åldrar för mitt utseende, så detta att han inte kommenterar det är annorlunda för mig och gör mig osäker.
Jag vet inte om jag vågar fråga honom heller, tänk om man säger att han inte gillar mitt utseende liksom.