• Anonym (Anton)

Otrogen på jobbet - påkommen

Hej,
    det här känns såklart jobbigt att skriva men jag behöver råd. 

På mitt jobb träffar jag dagligen olika sorters människor i olika åldrar och bakgrund. De flesta släppe man snabbt men en del uppstår det attraktion med. Det var det som hände i detta fall. Den här gången gick vi hela vägen och hade sex.  
    Just det här dagen skulle min fru hälsa på mig på jobbet och ni förstår säkert vad som hände, ja ni gissade rätt, vi blev påkomna.
    det blev ett ramaskri förstås, och trots blommor och choklad och ett väldigt dyrt ?förlåt?-kort har hon inte kunnat släppa det hela. Hon kallar mig pervers och andra fula saker och hotar hon att anmäla mig till min arvetsgivare, något som skulle få stora konsekvenser.

Är det något jag inte vill så är det att bli av med jobbet, jag trivs verkligen med att arbeta som obducent.

Snälla ge mig råd!

• Svar på tråden Otrogen på jobbet - påkommen
  • Anonym (M)

Ta konsekvenserna, vilka det än blir. Varför riskera arbetet om du nu så gärna vill vara kvar? Jag hade lämnat dig, inte bara för otroheten utan även för att jag inte kan leva med en så korkad man, som inte förstår konsekvenserna av sina handlingar. 

Du mår som du förtjänar. 

• Anonym (Vega)
    haha, obducent!!
    Måste ju vara dödligt het stämning i dina kundmöten.

• Anonym (Tjirp)

Snyggt upplägg men lite för uppenbart en fredagstråd för att det ska bli roligt

• Anonym (M)
    Anonym (Vega) skrev 2025-03-14 08:28:42 följande:
    haha, obducent!!
    Måste ju vara dödligt het stämning i dina kundmöten.
    Han gillar kanske nekrofili. 
  • Anonym (du glömde)

Du glömde att skriva att det var på ett veterinärmottagning du jobbar...

• KimLinnefeldt

Hon reagerar i chock, kommer troligen inte att informera din arbetsgivare. Och arbetsgivaren skulle väl knappast reagera, möjligen muttra något om "don´t shit where you eat".

Andas. Ta det lugnt. Sörj din relation som troligen har tagit slut, eller så har ni efter första kraschen möjlighet att gå i parterapi eller själva bearbeta detta.

Och fundera några varv på varför du gjorde det, vad det är för behov som styr dig och hur du ska undvika att det upprepas.

• Anonym (R)

Men är det nåt fel på er eller? Han mer eller mindre skriver ju rakt ut att det är ett skämt?

• Anonym (M2)
    Anonym (M) skrev 2025-03-14 08:41:41 följande:
    Han gillar kanske nekrofili. 
    Ja det är väl det trådstarten går ut på?
  • Anonym (Kim)

Hahaha. Som om någon skulle bli av med jobbet för en sådan sak. Men har man ett kink om att ha hett ångande sex på en iskall metallbrits och blåvitt lyse. Kanske vinylhandskarna på? Att ens tänka på sex i sådana miljöer kräver rejäla fetischer. Bra en fredag. 

Svar på tråden Otrogen på jobbet - påkommen