• MFW

Ståndet pekar neråt

Har träffat en man vars stånd pekar rakt ner vid erektion, vilket är helt nytt för mig .
    Vilka ställningar funkar sämre ?
    att han sitter på en stol och jag ska rida , blir kanske svårt ?🤷?♀️ 
    samma bakifrån ?
    och hur mkt kan man böja den vid stånd ?
    Ngn som kan ge tips !!?

• Svar på tråden Ståndet pekar neråt
  • Anonym (Y)
    MFW skrev 2025-03-13 12:50:02 följande:
    Ståndet pekar neråt
    Låter som ett gammalt punkband från tidigt 80-tal eller så. Börjar omedelbart jobba på en låt.
  • Ascendere
    Anonym (Y) skrev 2025-03-13 12:55:00 följande:
    Låter som ett gammalt punkband från tidigt 80-tal eller så. Börjar omedelbart jobba på en låt.

😂😂😂 

• KimLinnefeldt
    Anonym (Y) skrev 2025-03-13 12:55:00 följande:
    Helikoptern kräks.
  • Anonym (K)

Du har inte frågat vad som funkar bra för honom??

• Hellishen

Alltså är den verkligen böjd neråt? Eller är det bara att den inte står rakt upp när han står upp? Alltså går det inte att rubba vinkeln?

• Wayward

Prova er fram..Allt går inte att lösa med enkla, spekulativa svar på Familjeliv. Har ni bråttom,  ska ni ses under en tidsbegränsad tid? Ni löser det bäst själva, njut och lek. Han kanske har haft partners innan du kom in i bilden, låt han visa hur han gjorde då.

• Anonym (Vinkelvolten)

Reverse cowgirl lär ju kunna funka då. Flört

Det har det inte gjort med någon man jag har haft, det känns bara som att gå åt fel håll genom en svängdörr.

• Anonym (Singeltant)

Jag antar att ni inte haft sex med varandra än och att han är oskuld?
    Prata med varandra! 
    Prova er fram! 
    Ja, kan bli lite stelt till en början men det kommer släppa!
    Om han är osäker på sig själv, hjälp honom. Uppmuntra honom! Säg att han är sexig, kysser bra, har en fin kuk, m.m.
    Män behöver också uppmuntran och få veta att de är fina och duger som de är.

Grunden för ett bra sexliv är kommunikation och att inte ta det på allt för stort allvar, skratta ihop! Det kommer hända "pinsamma" helt naturliga saker i ert framtida sexliv och allt blir så mycket lättare om ni kan skratta åt det på ett hjärtligt sätt. 

• Anonym (Ann)
    Anonym (K) skrev 2025-03-13 14:39:21 följande:

Du har inte frågat vad som funkar bra för honom??

Undrade precis samma sak.
  • Lazzi
    Anonym (Singeltant) skrev 2025-03-14 13:47:08 följande:

Jag antar att ni inte haft sex med varandra än och att han är oskuld?
    Prata med varandra! 
    Prova er fram! 
    Ja, kan bli lite stelt till en början men det kommer släppa!
    Om han är osäker på sig själv, hjälp honom. Uppmuntra honom! Säg att han är sexig, kysser bra, har en fin kuk, m.m.
    Män behöver också uppmuntran och få veta att de är fina och duger som de är.

Grunden för ett bra sexliv är kommunikation och att inte ta det på allt för stort allvar, skratta ihop! Det kommer hända "pinsamma" helt naturliga saker i ert framtida sexliv och allt blir så mycket lättare om ni kan skratta åt det på ett hjärtligt sätt. 

Kloka ord av dig 
  • Anonym (Fs)

Jag tror inte det är något problem, min pekar lite nedåt också ( den är så stor och tung) men själva kuken är inte direkt böjlig,, men det går fint att vinkla den upp mot magen, så den ligger platt på, ollonet är då vid naveln,,!

• Noname00
    MFW skrev 2025-03-13 12:50:02 följande:
    Ståndet pekar neråt

Har träffat en man vars stånd pekar rakt ner vid erektion, vilket är helt nytt för mig .
    Vilka ställningar funkar sämre ?
    att han sitter på en stol och jag ska rida , blir kanske svårt ?🤷?♀️ 
    samma bakifrån ?
    och hur mkt kan man böja den vid stånd ?
    Ngn som kan ge tips !!?

Perfekt för reverse Cowgirl, dvs rid honom fast du ä vänd med ryggen till, du kan även prova att böja dig framåt så blir det en variant av bakifrån å rida, den är rätt skön, den vinkeln kan kanske 
Svar på tråden Ståndet pekar neråt