Trafikinspektör Förarprövare
Hej, jag undrar om någon vet vad en trafikinspektör tjänar. Jag är inte intresserad av diverse sidor på nätet som har denna information för det stämmer tydligen inte.
tack på förhand
Hej, jag undrar om någon vet vad en trafikinspektör tjänar. Jag är inte intresserad av diverse sidor på nätet som har denna information för det stämmer tydligen inte.
tack på förhand
Ring och fråga, det är offentliga uppgifter
tack på förhand
Hej anonym Volvo
Tack för info. Jag är 45 år och har erfarenhet som parkeringsvakt för kommunen och inom psykiatrin, har endast B-körkort. Tror du att jag kommer ligga i det lägre löne spannet eller kan jag komma upp till typ 38.000?
Hej anonym Volvo
Tack för info. Jag är 45 år och har erfarenhet som parkeringsvakt för kommunen och inom psykiatrin, har endast B-körkort. Tror du att jag kommer ligga i det lägre löne spannet eller kan jag komma upp till typ 38.000?
Dom har inget krav på vidareutbildning, utan vill bara att man går deras utbildning som är lite under ett år. Man blir automatiskt tillsvidareanställd som Förarprövare efter avslutad kurs.
Är du säker att det är så lite som 30-32 i ingångslön? Är du själv Förarprövare eller känner någon som är?