Tips
Jag träffade en kille i Stockholm förra sommaren på en klubb och gick hem med varandra och myste bara. Vi gick sedan på en dejt några dagar senare, och låg med varandra. Sen gick vi på en till dejt på dagen, och badade bla.Sen åkte han tillbaka till Barcelona, där han bor och jobbar. Jag bor i Stockholm. Vi hade kontakt väldigt ofta, och efter en månad hälsade jag på honom en helg i Barcelona och bodde hos honom. Var väldigt mysigt och hade seriösa och djupa samtal samtidigt som vi hade kul. Efter det hade vi kontakt via sms rätt ofta och pratade i telefon ett par gånger. Vi båda föreslog att ses igen nånstans (ofta jag dock) men antingen funkade det inte för honom eller mig. Hans jobb gör att han måste resa ofta och vet liksom inte långt i förväg.
Nu har det gått cirka 4/5 mån och vi har inte setts. På telefon senaste gången sa vi båda att vi gärna vill ses igen men att han har mycket med jobb och behöver prioritera det men att han tänker på mig ofta och vill ses. Häromdagen kände jag dock att jag ofta tagit iniativ och att inte veta när vi kommer ses nästa gång känns lite svårt så jag ?avslutade? det. Är väldigt jobbigt för hade/har känslor. Men känns klurigt med distansen.. Krävs ju att båda är på och engagerade. Han berättade i barcelona att han haft två långa förhållanden varav det senaste varade i 4 år och tog slut för ett år sedan. Är han bara ute efter nåt casual isf? Eller är det distansen? Ah tycker det bara är synd men vi får väl se, ifall vi ses nångång igen, och vad som händer då..
Vad tycker ni utifrån detta? Var jag för dramatisk att avsluta det?