• Svar på tråden Hur ofta?
  • Fjäril kär

Specifikt i ett konkret pågående samlag 1-3 gånger. 

Räknar jag med både förspel, samlag, efterspel och att vi kanske börjar om = typ nånstans 15 gånger... 

Jag är 47 år...

• Anonym (C)

Jag har aldrig kommit under samlag. Däremot kommer jag lätt när han går ner på mig. Jag tycker samlag är jätteskönt ändå men det hade varit pricken över i:et om jag verkligen kunde komma då med.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

Noll gånger. Kommer efteråt eller innan, med fingrar eller tunga. Men tappar lusten helt efter en orgasm så fler än en har jag aldrig lyckats med.

• Anonym (Hh)

Aldrig.
    En partner har en gång lyckats få mig att komma när han gick ner på mig. Men förutom den gången så har det aldrig hänt trots ihärdiga försök. 

• Anonym (Hh)
    Anonym (Hh) skrev 2025-03-06 15:20:28 följande:

Aldrig.
    En partner har en gång lyckats få mig att komma när han gick ner på mig. Men förutom den gången så har det aldrig hänt trots ihärdiga försök. 

Och alltså inte genom penetrerande sex utan hårt jobb med tungan från honom och knipande till jag fick träningsvärk av mig. 

Jag kan komma med satisfyer men jag måste köra den själv och fortfarande knipa förskräckligt. Kräver 100% fokus på just orgasm och jag måste jobba fram den med hela kroppen. 

Lite sotis på kvinnor som får orgasm lätt. 
  • Anonym (H)

Aldrig men det är ibland väldigt nära och riktigt skönt. Upplevde inte den typen av känsla förrän jag träffade min nuvarande när jag var nästan 30 år. 

• Anonym (Nope)

Aldrig av bara penetration. Med klitorisstimulans, varje gång.

• Anonym (Är det fusk?)
    ForTheLulz skrev 2025-03-06 14:25:14 följande:
    Hur ofta?

Hur ofta kommer du som kvinna under ett vanligt samlag?

Jag brukar smeka mig själv eller att han gör det samtidigt...så jag kommer inte av samlaget. Jag kan nästan göra det men inte riktigt hela vägen.

Så jag vet inte om det räknas...men 9 av 10 ggr på det sättet där jag helst tajmar min egen orgasm med hans. Jag vet hur jag gör det.
  • Anonym (Anna)

Jag kommer innan vi har samlag nästan varje gång, oralt eller via smek.

• Anonym (Lollipop)

Jag kommer alltid, men det involverar oftast G-punktstimulans, tunga eller fingrar.
    Jag får väldigt stark orgasm så vill oftast bara ha en, men med tunga kan det bli  75% av en orgasm ibland, och då kan jag komma igen via G-punkt om en stund.

Orgasm genom bara penetration har hänt 5 gånger på 35 år, samtliga före 30 års ålder och bara när man är helt galet nykär.

• Anonym (Vickan33)

Jag kan få orgasm av enbart samlag men oftast behövs ett hjälpande finger från mig eller min kille. Det blir bara en orgasm när jag har sex då jag behöver typ till nästa dag innan jag kan komma på nytt. Min kille däremot brukar oftast komma två gånger när vi har sex så jag är lite imponerad på det.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Man)
    Anonym (C) skrev 2025-03-06 14:38:54 följande:

Jag har aldrig kommit under samlag. Däremot kommer jag lätt när han går ner på mig. Jag tycker samlag är jätteskönt ändå men det hade varit pricken över i:et om jag verkligen kunde komma då med.

Så säger min fru också, att det är skönt ändå trots att hon inte kommer. Med förra partnern fick hon orgasm under samlag, så jag hoppas att hon skulle nå dit också med mig, men det verkar vara omöjligt.
Svar på tråden Hur ofta?