Är jag sexmissbrukare?
Jag (K35) har blivit stämplad som sexmissbrukare av min sambo (M41). Vi har varit ett par i 8 år och det är inte första gången han slänger sig med sådana uttryck om mig. Börjar fundera över om det är sant...
Jag tycker om sex. Jag tycker om att vara experimentell och kinky ibland. Men jag tycker också om så kallat vaniljsex. Jag har gärna sex flera gånger om dagen, men vill helst ha sex minst varje dag. Går det 2-3 dagar utan sex så blir jag rastlös och villhöver få orgasm så om sambon inte är sugen så onanerar jag. Skulle det gå längre tid än så blir jag tydligen inte så trevlig.
Mitt liv kretsar inte kring sex. Jag har en bra utbildning och sköter mitt jobb. Har aldrig någonsin varit otrogen. Läser erotiska böcker, men tittar nästan aldrig på porr.
Däremot är jag alltid lite småkåt och kan komma på mig själv att dagdrömma om sex, flera gånger per dag. Det krävs inte mycket för att jag ska vara redo för att bli påsatt, en blick eller oskyldig smekning räcker. Behöver inte förspel även om det är nice, men kan bli påsatt direkt för min kropp är liksom ... redo...om det makes sense?
Sambon blir lite trött på mig ibland, som igår kväll. Vi hade haft sex i duschen på morgonen. När vi gick och la oss så började jag pilla lite och han suckade, var egentligen inte sugen. Jag bad försiktigt om han kunde få mig att komma så sover jag bättre. Då sa han att jag är en sexmissbrukare. Jag blev lite ledsen och vände mig om, sen satte han å mig ändå och jag somnade som en stocl. Men hans ord har liksom fastnat.
Jag har aldrig sett mig som en sexmissbrukare. Men jag tycker om att ha sex...jag älskar att få honom att njuta och se honom njuta av mig. Ja, jag sover bättre om jag får orgasm innan, speciellt om jag är lite uppvarvad vid sängdags.
Behöver jag söka hjälp?