• Svar på tråden 404 Tråden kunde inte hittas
  • Xenia

När jag svarat i en tråd så sparas den automatiskt i Favoriter (tills man själv tar bort den antar jag). Sen hittar man dem där det nyligen svarats under Händelser.

Det var en tråd som började med "Jättasmala/spinkiga ..." Men när jag skulle gå in på den fick jag bara veta "Tråden kunde inte hittas". Det skulle kunna vara en bug, men jag misstänker att tråden tagits bort. Det blev för mycket bråk eller den ansågs vara en trolltråd.

Men går det inte att ordna att det står klart och tydligt "Tråden har tagits bort" i stället för det luddiga "Tråden kunde inte hittas" (som om den försvunnit av sig själv).

• jlhm

Är ju inte så svårt om utvecklarna är kompetenta och mjukvaran har en bra arkitektur. 

• Xenia

Det kunde väl stå "Tråden har raderats" då.

Men hur får jag  bort rubriken på den raderade tråden från Mina favoriter då?

• ClumsySmurf

Finns avprenumerera i händelser menyn längst upp andra från höger

Orsaken till att emojis inte fungerat under flera år verkar ha något med teckenkodningen varit felinställd (och är fortfarande), det blev i alla fall åtgärdat strax efter några användare förklarat det i en tråd, att saker fungerar som de gör förvånar mej inte.

Svar på tråden 404 Tråden kunde inte hittas