• Allan 1

Skratt istället för stön

Jag har tidigare skrivit om detta, 
    Jag har ett förhållande sedan ett par år med en helt underbar tjej.  Vi är båda fyllda 50. En riktig underbar relation på alla sätt och vis. 
    Båda har en lång relation bakom oss, hon har inte haft ett jätte bra sex liv tidigare.  Men i vår relation har hon verkligen fått de skönt bra och härligt på alla sätt.  Och jag njuter också av vårt sexliv.  Har dock en liten fundering, alltid när vi har sex och hon njuter så går det liten stund så börjar hon skratta. Har pratat om de.  Hon har ingen direkt förklaring till de.  Tänker att vågar inte riktigt släppa och njuta till fullo.  Orgasm får hon massor av och skrattar.  Aldrig tidigare råkat ut för detta. 
    Vad är de som gör att de blir så?

• Svar på tråden Skratt istället för stön
  • Anonym (Roine)

Sex är spänning, skratt är avspänning. Jag gillar inte humor i sängen. 

Men alla är vi olika. Du får väl berätta för henne hur du upplever det, och vad du längtar efter.

• Swedman

När jag är hos massören och hon hittar nåt ställe som gör extra ont då skrattar jag. Det är högsta nivån. Jag skriker inte. Jag skrattar. 

• Allan 1

Att skratta ibland vid sex är väl inte fel . Men inte nå som jag gör direkt. Jag har frågat och prata om de med henne. 
    Får ju funderingen att tycker hon de är lite skämmigt att njuta och ha skönt. Att hon inte riktigt vågar släppa loss,  vara kåt och njuta här och nu. 

Finns det nå tjejer som har en tanke om detta?

• Anonym (switchgame)

Jag kan få både skrattorgasmer och gråtorgasmer. Inget av det är egentligen känslor på vanligt vis, det är bara en reaktion som ligger nära orgasmen för mig.

Ibland om jag har sex som dominant så skrattar jag för att det är läckert  hur mycket mannen vill göra saker som han just då inte får.

• Anonym (fdPåJakt)
    Allan 1 skrev 2025-03-02 21:33:23 följande:
    Skratt istället för stön

Jag har tidigare skrivit om detta, 
    Jag har ett förhållande sedan ett par år med en helt underbar tjej.  Vi är båda fyllda 50. En riktig underbar relation på alla sätt och vis. 
    Båda har en lång relation bakom oss, hon har inte haft ett jätte bra sex liv tidigare.  Men i vår relation har hon verkligen fått de skönt bra och härligt på alla sätt.  Och jag njuter också av vårt sexliv.  Har dock en liten fundering, alltid när vi har sex och hon njuter så går det liten stund så börjar hon skratta. Har pratat om de.  Hon har ingen direkt förklaring till de.  Tänker att vågar inte riktigt släppa och njuta till fullo.  Orgasm får hon massor av och skrattar.  Aldrig tidigare råkat ut för detta. 
    Vad är de som gör att de blir så?

Det där är så olika, en del blir uppåt och blir fulla av skratt efteråt... kanske alla lyckokänslor som svämmar över. En del gråter av lycka. Andra blir lite lugna och trötta, som många män också blir.
    Jag har träffat väldigt många kvinnor... alla är lite olika på sitt sätt. Min nuvarande är som din, hon blir berusad av glädje och skrattar gärna av lycka efteråt.
Svar på tråden Skratt istället för stön