Är det mest män här i sexforumet?
Jag uppfattar ju familjeliv forumet i stort som ett väldigt kvinnodominerat forum. Utom i en avdelning. Denna (sexforumet). Jag inbillar mig att det är väldigt dominerat av män som skriver och läser. Stämmer det?
Jag uppfattar ju familjeliv forumet i stort som ett väldigt kvinnodominerat forum. Utom i en avdelning. Denna (sexforumet). Jag inbillar mig att det är väldigt dominerat av män som skriver och läser. Stämmer det?
I tillägg till omröstningen får ni också gärna beskriva er "typ av engagemang" här i diskussionen. Alltså...läser ni enbart eller skriver ni också? Startar ni trådar? Man eller kvinna
Jag är man, läser skriver och startar omröstningar I sos-forumet. De övriga forumen tilltalar mig inte eller så läser jag om de ämnena i andra forum.
Man och läser, skriver och ibland postar trådar i SoS.
Man, läser mest. Kan svara på nåt enstaka inlägg.
Enda anledningen att jag kollar på Familjeliv är för att hitta runktrådar
Skulle nog säga att i politikforumet är det en klar övervikt på män.
Sen har vi ju alla som tummar ner i alla sextrådar så det är nog fler kvinnor här än vad man först kan tro...
Jag är kvinna och jag både läser och skriver i sexforumet. De andra forumen intresserar mig inte.
Jag brukar hänga i tråden där tjejer skriver vilken färg dom har på sina stringtrosor.
Jag är kvinna och jag både läser och skriver i sexforumet. De andra forumen intresserar mig inte.
De är väl de som e kul å spänande i vardagen !
Man, både läser, svarar och skriver ibland
Kvinna. Jag läser och svarar i trådar, framförallt i sexforumet, då jag har andra forum som passar mig bättre för alla andra aspekter av livet.
Ibland svarar jag som dubbelanonym (när min identitet är för lätt att känna igen), men jag vill helst kunna använda mitt vanliga nick.
Helt ärligt tycker jag att det blir rätt ointressanta diskussioner när majoriteten gömmer sig bakom dubbelanonyma nick så att man inte lär känna de man diskuterar med lite bättre och av det faktum att var och varannan tråd mynnar ut i oändligt tradiga könskrig. På grund av detta loggar jag inte inte in så ofta längre.
Kvinna. Jag läser och svarar i trådar, framförallt i sexforumet, då jag har andra forum som passar mig bättre för alla andra aspekter av livet.
Ibland svarar jag som dubbelanonym (när min identitet är för lätt att känna igen), men jag vill helst kunna använda mitt vanliga nick.
Helt ärligt tycker jag att det blir rätt ointressanta diskussioner när majoriteten gömmer sig bakom dubbelanonyma nick så att man inte lär känna de man diskuterar med lite bättre och av det faktum att var och varannan tråd mynnar ut i oändligt tradiga könskrig. På grund av detta loggar jag inte inte in så ofta längre.