Fettsugning- någon med erfarenhet?
Hej,
Jag är i stort sätt nöjd med min kropp, men hatar verkligen formen på min rygg där jag samlar på mig fett.
Har funderat på att fettsuga ryggen, men vet inte om jag vågar..
Hej,
Jag är i stort sätt nöjd med min kropp, men hatar verkligen formen på min rygg där jag samlar på mig fett.
Har funderat på att fettsuga ryggen, men vet inte om jag vågar..
Har fettsugit hälarna då de var riktigt äckel feta. Sjukt nöjd.
Ej gjort själv men en jag känner har fettsugit magen/midjan och lagt i rumpan. Har glömt vad operationen heter. På henne blev det jättebra, hon har smal midja, platt mage och tjock rumpa precis som hon ville ha.
Styrketräna så försvinner det
Ej gjort själv men en jag känner har fettsugit magen/midjan och lagt i rumpan. Har glömt vad operationen heter. På henne blev det jättebra, hon har smal midja, platt mage och tjock rumpa precis som hon ville ha.
Styrketräna så försvinner det
Jag har hört att man kan göra biodiesel av fettet från fettsugningar. Då kan man åka några mil på nåns rumpa.
Tror det ända som kan lösa det, är kaloriunderskott, styrketräning och cardio, om du vill forma din figur på naturlig väg.
Tror det ända som kan lösa det, är kaloriunderskott, styrketräning och cardio, om du vill forma din figur på naturlig väg.
Min rygg har blivit vältränad av Crossfit.
Powerclean and jerk med skivstång är en bra övning. Man lyfter skivstången från golvet ända upp till raka armar. Kan göras med hantlar också. Tränar hela kroppen och väldigt mycket rygg.