• Minemma

Supertips för att bli gravid

Det visade sig att jag har lite pco på min ena äggstock. 
    Jag blev  gravid efter många försök. men det slutade tyvärr med missfall. :(

Nu undrar jag på supertips på att bli gravid. Snabbt igen Som funkar..
    bisolvon , rosenrot har jag testat. nu provar jag med inosiol också. Hoppas! 

Någon som har fler knep SUPERKNEP för att bli gravid snabbt??! 
    Hoppas denna tråd ska kunna hjälpa många! 

• Svar på tråden Supertips för att bli gravid
  • Anonym (Q)

Det finns inga ?supertips?. Störst chans har man med fertilitetsbehandling och även med det är chanserna inte så höga.

• Minemma
    Anonym (Q) skrev 2025-02-26 19:47:00 följande:

Det finns inga ?supertips?. Störst chans har man med fertilitetsbehandling och även med det är chanserna inte så höga.

Så deprimerande det lät?  hoppas iafl på tur 🍀
  • Kruxokrax

Till viss del får jag hålla med anonyma Q  - några supertips finns inte. Om det fanns en sådan lösning skulle det såklart vara underbart, men precis som med mycket annat i livet är det inte så enkelt. Vissa kan uppleva eller tro att ex bisolvon hjälp dem, men det är inte säkert att så var fallet.

Men! Med hjälp av IVF är chanserna visst goda, i alla fall för par under 40. 

Du skriver att du försökt många gånger, hur lång tid är det? Om det är över ett år råder jag dig att söka hjälp från sjukvården, vänta inte för länge! 

Lycka till! ☺️

• Anonym (Mina knep)

För min del. 

super knep eller inte men hjälp vid pco. men clearblue monitor för hålla koll på cykeln. Inostol! funkar för att få igång ägglossning Iaf för mig. 

Svar på tråden Supertips för att bli gravid