• Anonym (SamuelR)

Misstänkte om mitt Ex

Hej! Förklar lite kort här men jag fick min bil ruta krossad vid förar dörren under natten och jag har parkerat där i flera år nu och inget har hänt. Detta är första gången. parkerade under natten vid 00:40

sedan när ja kom tillbaka under dagen var den krossad och så såg jag att de hade tagit go PRO kamera också som satt fast. (Förmodligen då för ta bort bevis) 

känner mig jätte rädd och hotad även fast jag aldrig haft kriminellt förflytet , detta är polis anmält med de så att de inte kan göra mycket åt för finns inte tillräckligt med bevis. 

jag har ingen i min omgivning som ja har bråkat med och vi står varann tajt.

där emot så misstänker jag mitt ex som vi då gjorde slut för 6/7 månader ungefär sedan. Jag vet att hon har kriminella kontakter & själv varit in i det. (En av anledningen till varför jag valde att göra slut) sedan desss har jag inte sett henne nåt mer än nu det senaste (1-2 veckor innan det hände med bilen) jag vet att hon är en person som hämnas & att hon verkar ha gått tillbaka till den omkretsen som hon var förr. 

Det finns exakt samma märke av min bil mitt emot min parkering samt att jag inte hade något som stod framme i bilen som kan vara anledningen. Så de mystisk utan kändes mer som någon som ville jävlas och bara krossa. 

Vad kan polisen göra om jag berättar misstanken ? Finns liksom inget som tyder på att det kanske var hon ? Men jag har samtidigt ingen i tanken förutom henne 

Vad skulle ni göra i den situationen. Jag vill samtidigt inte ta kontakt med henne och fråga 

• Svar på tråden Misstänkte om mitt Ex
  • Anonym (xxx)

Finns ju inga bevis, så släpp det. 

Svar på tråden Misstänkte om mitt Ex