• Anonym (Åh nej)

Vad händer?!?

Hej!
    nu är jag förvirra, det handlar om en kollega. Vi lagar mat åt de boende och jag bad min manliga kollega att provsmaka. Jag hade en förberedd sked och istället för att ta skeden gapade han och ville att jag skulle ?mata? honom. Det är för mig ganska intimt men har ju ingen aning om hans tankar. Jag är singel och tycker att han är mycket attraktiv men flirtar inte då han är gift och min kollega. Dock är min erfarenhet av gifta män inte att de slltid är så trogna. 

så till min fråga, vad är det som händer? 😂 ser jag mer än vad det är? jag är hopplös att läsa av. Magkänslan säger dock att han vill nåt ..

• Svar på tråden Vad händer?!?
  • Anonym (M)

Alltså, om du ville att han skulle smaka själv, varför gav du inte honom skeden bara? 

• Anonym (Åh nej)
    Anonym (M) skrev 2025-02-22 12:40:01 följande:

Alltså, om du ville att han skulle smaka själv, varför gav du inte honom skeden bara? 

Jag hade bara fyllt skeden, blev förvirrad när han inte tog skeden utan gapade istället. Att mata var ju inte det jag tänkte göra 
  • Anonym (M)
    Anonym (Åh nej) skrev 2025-02-22 12:54:46 följande:
    Jag hade bara fyllt skeden, blev förvirrad när han inte tog skeden utan gapade istället. Att mata var ju inte det jag tänkte göra 
    Och ändå gjorde du det. Fundera på varför du gjorde något så intimt med en gift kollega. 
  • Anonym (H)

Kanske skulle du fokusera mer på brukarna och mindre på relationer med kollegorna

• Dexter dot com

Om nån som lagar mat står och håller i en sked och ber om provsmakning så är det rätt naturligt att man gapar. Tycker du läser in alldeles för mycket.

• Anonym (Åh nej)
    Dexter dot com skrev 2025-02-22 12:58:30 följande:

Om nån som lagar mat står och håller i en sked och ber om provsmakning så är det rätt naturligt att man gapar. Tycker du läser in alldeles för mycket.

Ok tack!
    det var det jag behövde höra!
    Rakt upp och ner!
  • Anonym (g)

Sådär gör folk jämt på mitt jobb, skulle inte tänka på det

• Spucks

Så du håller en sked med mat, ber honom att smaka och sedan tycker det är konstigt att han gapar? Nej, det är inte alls konstigt, inte heller intimt. Om du inte vill mata honom, ge honom en tom sked och ber honom smaka.

Svar på tråden Vad händer?!?