Tystnadsbehandling
Tjena
Jo det är så att min fästmö nu är så jävla arg och bitter på mig sen igår efter jobbet. Anledning:
Under tiden jag arbetade så bestämde sig Hon för att låna en hund. Hon meddelade detta men jag har aldrig träffat denna hunden innan och vet inte alls hur den är och betersig. Jag är också otroligt ovan med hundar och lite rädd för dom. Innan jag kom hem så ringde jag henne för att kolla men inget svar. Ringde igen inget svar. Så jag gjorde som jag är van vid med hundar. Knacka lite försiktigt och låta personen ha lite koll på hunden så den inte bara springer fram och kanske springer ut. Som jag blitt lärd att de kan göra.
Då börjar hunden skälla vilket jag tänkte att den skulle. Och efter en stund gick jag in och då hör jag att även min sambo skäller som fan. Skäller på mig för att jag knacka och skrämmer hunden. Säger att jag är dum i huvudet och borde veta att jag inte ska göra så utan bara gå in. Jag försöker förklara att jag trode att den kanske skulle smita då. Vilket jag blev kallad idiot för och massa andra namn. Försöker berätta att det är så jag vet att man ska göra. M.m. Men hon bara skäller och gormar. Och då får jag nog och ryter till tillbaka. Säger inget elakt utan förklarar varför jag gjorde som jag gjorde ilsket och i en hög ton. Vi höll på ett tag, fram och tillbaka. Sen när vi var klara så satte vi oss i var sin sida av soffan. Hon satte sig med hunden. Och hon har inte pratat med mig sen dess.
Ja jag ville väll främst skriva av mig. Men fan hur ska jag veta vad jag ska göra just då. Hon svara ju inte heller för att kunna förklara. Som hon också blev arg för att jag inte ringt. Sen när jag sa och hon kolla sa hon att jag borde ringt flera gånger i så fall. Nej det suger bara. Barnsligt