• Anonym (K)

Komplicerat...

Träffade en kille via vänner och efter det träffades vi en gång... jag trodde först att han frågade att ses som vänner men förstod sen att det var annan intention. I och med att jag var förvirrad så var jag rätt kall fast jag gillade honom. Erkände till slut och han erkände också... men nu händer inte mycket? Dessutom blev en tjej i kompisgänget arg när vi var ute på en träff, jag och han själva.
    Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Komplicerat...
  • Bagar Bengtsson

Det är inte bara du som är förvirrad utan inlägget gör mig själv förvirrad...

Om jag fattat rätt så har du gått på en träff där du trodde var en ren kompisgrej. Han förklarade att han hade känslor och du förstod att du med hade känslor för honom? 

Efter det har det inte hänt så mycket men ni har ändå varit ute på fler träffar vilket har gjort en tjej i ert gemensamma gäng svartsjuk?

Det låter som att ni är unga. Det är 2025 och kvinnor får faktiskt ta egna beslut och ta initiativ att ta det vidare. Ta upp det med din dejt och fråga i vilken riktning han vill att det fortsätter i. 

Den svartsjuka tjejen kan du inte behaga. Hon får väl hitta en annan kille.

• Anonym (K)
    Bagar Bengtsson skrev 2025-02-21 05:48:20 följande:

Det är inte bara du som är förvirrad utan inlägget gör mig själv förvirrad...

Om jag fattat rätt så har du gått på en träff där du trodde var en ren kompisgrej. Han förklarade att han hade känslor och du förstod att du med hade känslor för honom? 

Efter det har det inte hänt så mycket men ni har ändå varit ute på fler träffar vilket har gjort en tjej i ert gemensamma gäng svartsjuk?

Det låter som att ni är unga. Det är 2025 och kvinnor får faktiskt ta egna beslut och ta initiativ att ta det vidare. Ta upp det med din dejt och fråga i vilken riktning han vill att det fortsätter i. 

Den svartsjuka tjejen kan du inte behaga. Hon får väl hitta en annan kille.

Du förstod rätt. Vi har varit ute gemensamt i gänget efter vår första träff men vi hörs... och jag har erkänt att jag gillar honom. Och igår frågade tjejens syster ut mig om honom.
Svar på tråden Komplicerat...