• Anonym (Ångest)

Missat ägglossningen?

Tror ni att jag missat ägglossningen? Har precis slutat med p-piller så min ägglossning är fortfarande oregelbunden. Fick 0.16 på testet i tisdags och trodde därför att ägglossningen var påväg då jag förra månaden aldrig fick över 0.05 förens dagen innan ägglossning men det har bara gått neråt sen dess. Vad tror ni?

• Svar på tråden Missat ägglossningen?
  • Anonym (Ångest)
    Anonym (Ångest) skrev 2025-02-20 20:00:42 följande:
    Missat ägglossningen?

Tror ni att jag missat ägglossningen? Har precis slutat med p-piller så min ägglossning är fortfarande oregelbunden. Fick 0.16 på testet i tisdags och trodde därför att ägglossningen var påväg då jag förra månaden aldrig fick över 0.05 förens dagen innan ägglossning men det har bara gått neråt sen dess. Vad tror ni?

Anonym (Ångest) skrev 2025-02-20 20:00:42 följande:
    Missat ägglossningen?

Första bilden är från förra månaden och andra bilden är nu om det inte framgick
Svar på tråden Missat ägglossningen?